رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از کمک یک میلیارد تومانی شهرداری این کلانشهر در سال 1396 به مساجد شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 19 August 2018
به گزارش تابناک : فتح الله معین، صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مساجد از جمله مکان‌های بسیار مردمی هستند که همه مردم محله احساس مالکیت بر آن دارند و خود را مسئول رسیدگی به آن می‌دانند. مساجد تاریخی که در اصفهان وجود دارد نشان می‌‌دهد مردم وابستگی خاصی به این مکان‌ها دارند.
 
وی ادامه داد: شهرداری در تلاش است مساجد مجموعه‌های پر رونق و مورد استقبال مردم باشند. در سال گذشته یک میلیارد تومان به مساجد اصفهان کمک شد. گرچه این مبلغ چیزی نبود که شورای شهر علاقه داشت هزینه کند اما همین میزان قابل تامین بود.
 
رییس شورای اسلامی کلانشهر اصفهان افزود: روز پزشک که مقارن با تولد ابن سینا است را به همه کسانی که در زمینه بهداشت تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم. تلاش آنها برای همه مردم شایسته تقدیر است. باید از زحمات این قشر تقدیر و تشکر کنیم.
 
معین گفت: دوم شهریور ماه، آغاز هفته دولت است. این هفته به مناسبت شهادت شهدای باهنر و رجایی نامگذاری شده است. خدمات این دو عزیز در حافظه تاریخی مردم اصفهان خواهد ماند. اعضای شورای شهر و مدیریت شهری در راستای اجرای سیاست‌های کلان دولت تلاش می‌کنند و آماده هرنوع همکاری هستند. شهرداری اصفهان هر نوع همکاری را با همه دستگاه های اجرایی، انجام می‌دهد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار