معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: مدیران مسن حاضر به اجرای طرح پیاده راه سازی چهارباغ نبودند و این کار با ریسک پذیری جوانان امکانپذیر شد.
کد خبر: ۶۴۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 19 August 2018

به گزارش تابناک : علیرضا صلواتی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با جمعی از جوانان فعال استان اصفهان با ابراز خوشحالی از حضور در بین جوانان اظهار کرد: جوانان فعالیت بزرگی انجام می دهند که با حداقل هزینه و بدون درنظر گرفتن منافع مادی برای یک هدف تلاش می کنند و من از بودن در میان شما خوشحالم و آماده هرگونه حمایت هستم.

وی افزود: جوانان و نوجوانان با انگیزه و جسارت خود می توانند اهداف خود را پیش ببرند اما مسئولان بازنشسته پس از تجربه کردن تمام موقعیت ها انگیزه ای ندارند و با محافظه کاری فعالیتی را پیش نمی برند.

معاون حمل و نقل شهرداری اصفهان بیان کرد: یکی از شاخصه های توسعه پایدار نیروی انسانی است که باید با انگیزه، متخصص و متعهد باشد و اگر راس توسعه پایدار با انگیزه نباشد نتیجه ای نخواهد داشت که البته جوانان باانگیزه و نسبت به تخصص خود متعهد هستند .

وی با اشاره به اینکه به جای مسئولین بازنشسته و محافظ کار باید از جوانان با انگیزه و متخصص استفاده کرد و مسئولین در اتاق فکرها برنامه ریزی کنند و اجرای برنامه ها را به جوانان داد، ادامه داد: مسئولیت های شهری و کشوری باید به دست جوانان سپرده شود و افراد بازنشسته و با تجربه می توانند در تصمیم گیری ها شرکت کنند؛ اما متاسفانه پس از گذشت تقریبا دو دهه هنوز بسیاری از مسئولان تغییر نکرده اند و دولت تقریبا فرسوده است.

صلواتی با اشاره به فعالیت های جوان ترین وزیر کشور گفت: محمد جواد آذری جهرمی که یک مسئول جوان است توانسته با تکیه بر انگیزه و خلاقیت خودش فعالیت های مهمی را رقم بزند.

وی اظهار داشت: افرادی که چند شغل دارند باید بر یک فعالیت متمرکز شوند و فرصت را به سایر افراد به خصوص جوانان بدهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ارتباط با پیاده راه سازی چهارباغ گفت: چهارباغ بعد از ۴۰ سال ‌پیاده راه شد چون مسئولین با سن بالا برای این کار حاضر به انجام ریسک نبودند اما اکنون جوانان با قبول مشکلات موجود این کار را به سرانجام رساندند.

وی در پایان گفت: توسعه پایدار در ترافیک با تمرکز بر انسان محوری است اما متاسفانه شهر ما با بیش از ۵۰ درصد خودرو سوار، اتومبیل محور است و در تلاش برای گسترش خطوط حمل و نقل هستیم تا بسیاری از مشکلات ترافیکی اصفهان را حل کنیم و امید است این طرح با استقبال مردم روبرو شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار