همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالا، شرایط برای خرید کالاهای اقساطی و لیزینگی در نمایشگاه اصفهان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 19 August 2018

به گزارش تابناک : این نمایشگاه از روز ۳۰ مردادماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان آغاز می‌شود و تا سوم شهریورماه به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

در دومین نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالای اصفهان ۱۰۵ شرکت در فضایی بالغ بر ۳۵۰۰ مترمربع حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات و خدمات خود در زمینه‌های مختلف نظیر مبلمان و صنایع چوب، دوچرخه و موتورسیکلت، صنایع غذایی، فرش و لوستر، کالای خواب، لوازم خانگی، ورزش و تجهیزات ورزشی، خودرو و ملک می‌پردازند تا اقشار مختلف جامعه با خرید اقساطی، شرایط آسایش و راحتی را برای خود فراهم کنند.

لیزینگ‌ (Leasing) نوع خاصی از عملیات مالی محسوب می‌شود که معادل فارسی آن، اجاره اعتباری است. در واقع، لیزینگ یک رشته فعالیت اعتباری تخصصی مبتنی بر روش اجاره است که در آن نوعی قرارداد با توافق میان دو نفر یا بیشتر (اعم ازاشخاص حقیقی یا حقوقی) به منظور بهره‌برداری از عین یا منفعت کالای سرمایه‌ای یا مصرفیِ با دوام که از قابلیت اجاره برخوردار باشد، منعقد می‌شود.

روش لیزینگ مجموعه‌ای از مبادلات اقتصادی شامل خرید، اجاره و در نهایت فروش (تملیک) را در بر می‌گیرد. این قرارداد بین شرکت لیزینگ به عنوان مالک یا موجر (Lessor) و متقاضی یا استفاده‌کننده از تسهیلات، به‌ عنوان مستأجر (Lessee) منعقد می‌شود. استفاده از لیزینگ و یا فروش اقساطی کالا از جمله متداول‌ترین روش‌های فروش کالا و خدمات به شمار می‌رود که علاوه بر کمک به زنجیره فروش کالا و ارتباط مستقیم بین عرضه و تقاضا، تسهیلاتی را نیز برای مصرف کننده فراهم می‌آورد.

از جمله این مزایا می‌توان به سرعت عمل در خرید، امکان استفاده بهینه‌ از نقدینگی، مزایای مطلوب مالی و مالیاتی، ضد تورمی بودن عملیات لیزینگ، ایجاد اشتغال و انعطاف‌پذیری در شرایط خرید و فروش محصولات متنوع اشاره کرد که موجبات نفوذ این نوع فروش در میان اقشار مختلف مردم را نیز ایجاد کرده است.

نمایشگاه تخصصی لیزینگ و فروش اقساطی کالا از جمله مجموعه نمایشگاه‌های عمومی شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به شمار می‌رود که به صورت سالانه برگزار می‌شود و طیف وسیعی از افراد جامعه را در بر می‌گیرد. اصلی‌ترین دلیل برگزاری این نمایشگاه، توجه به سلیقه مخاطبان و همه‌گیر کردن رویدادهای نمایشگاهی برای تمامی مردم جامعه است.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند طی روزهای ۳۰ مرداد تا سوم شهریورماه امسال از ساعت ۱۷ تا ۲۳ به محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار