مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبرداد؛
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشستی که به منظور ارائه برنامه های ستاد مبشر غدیر برگزار شد؛ از برگزاری بیش از 200 برنامه در ایام سرور آل محمد(ص) با رویکرد نشاط اجتماعی در سطح شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 20 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»، نشست خبری ستاد مبشر غدیر یزد با حضور اهالی رسانه در سالن فیروزه  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد پیرامون برنامه های ایام سرور آل محمد(ص) برگزار شد.

عباس ملازینلی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این نشست به برگزاری بیش از 200 برنامه متعدد و متنوع در دهه کرامت و امامت در شهر یزد اشاره کرد و بیان داشت: از هفتم تا نهم شهریورماه، 110 ایستگاه مردمی غدیر به همت مردم، کانون های مساجد، تکایا، حسینیه ها و پایگاه ها در سطح شهر یزد و در مناطق مختلف با رویکرد نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به برگزاری 5 جشن بزرگ در پارک های کوهستان، حسن آباد، پارک بزرگ شهر و غدیر، از برگزاری جشن بزرگ غدیر یزد در هفتم شهریورماه با حضور میهمانان و هنرمندان کشوری در مجموعه امیرچخماق خبر داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اظهار بر اینکه مردم در همراهی با این سازمان نقش اصلی را در گرامیداشت دهه کرامت و امامت ایفا می کنند؛ بیان داشت: برگزاری بیش از 20 جشن در 20 محله مختلف سطح شهر یزد از دیگر رویدادهایی است که به همت مردم به شکل باشکوهی برپا می شود.

این مقام مسئول رویکرد و نشاط اجتماعی را لازمه جامعه فعلی یزد عنوان کرد و تاکید داشت: برنامه ریزی ها برای برگزاری این آیین ها به نحوی صورت گرفته است که عامه مردم در زمان های مختلف بتوانند در این رویدادها شرکت کنند ضمن آنکه تقارن اين ايام شادماني و مبارك با هفته دولت، فرصتي براي ارائه گزارش و دستاوردهاي دولت نیز می باشد.

ملازینلی با اذعان بر برگزاری رویدادهای متنوع ورزشی در سطح شهر یزد، از برگزاري همايش دوچرخه‌سواري در روز اول شهريورماه از باغ ملي تا پارك غدیر، برگزاری ورزش های پهلواني و زورخانه‌اي در پارك غدير و ورزش‌هاي صبحگاهي در پارك‌هاي استان و تجليل از سادات ورزشكار، خبر داد و تصریح کرد: در این ایام سه دسته شادی با حضور سادات از امامزاده شاهزاده فاضل به سمت امامزاده جعفر(ع) و امامزادگان سیدصحرا به سمت امامزاده سید جعفر محمد(ع) واقع در بلوار جمهوری و حسینیه بعثت به سمت حسینیه امیرچخماق برپا خواهد شد.

 

وي به برگزاري مسابقه كتابخواني از متاب دافعه و جاذبه امام علي(ع) با همكاري صداي و سيماي مرکز يزد اشاره و اظهار داشت: جشن كودكانه غدير و جشنواره نقاشي غدير تا مباهله، ويژه كودكان در روز 13 شهريورماه در خيابان مسجد جامع با همكاري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان از برنامه‌هاي اين ايام براي كودكان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزاری دسته های شادی با حضور سادات در روز غدیر، سرودهاي و نمايش‌هاي خياباني، پرده‌خوانی غدیر، تکریم سادات شهرداری و سازمان‌های تابعه آن، شب‌شعر غدیر، دیدار با سادات سرشناس یزد، برگزاری مسابقات تنیس، دارت و تیراندازی با تفنگ ویژه کارمندان نیروهای مسلح و ورزش صبحگاهی ویژه آقایان و بانوان و فضاسازی شهری با محتوای عید غدیر را از دیگر برنامه های این سازمان در این دهه عنوان کرد.

شایان ذکر است ملازینلی در این نشست خواستار مشارکت و حضور فعال مردم و بهره گیری آنان از محتواهای غدیر این رویدادهای شاد شهری شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار