سرمربی شیاطین سرخ اشتباهات را باعث شکست تیمش دانست.
کد خبر: ۶۴۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 20 August 2018

به گزارش تابناک : ژوزه مورینیو پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل برایتون در هفته دوم لیگ برتر انگلیس، اشتباهات را عامل باخت نامید.

 او در کنفرانس خبری پس از پایان بازی گفت: به خاطر اشتباهاتمان تنبیه شدیم. اشتباهات عجیب و غریبی داشتیم که برخی از آن‌ها در لحظات حیاتی رخ داد. اشتباه کردیم و کشته شدیم. انتظار داشتیم با  نتیجه  2 بریک به رختکن برویم اما گل سوم تمام اهداف ما را برای نیمه دوم از بین برد. گل دوم را  هم بسیار دیر به ثمر رساندیم. هفته‌ خوبی را پشت سر گذاشتیم و  انتظار داشتم تیم عملکرد بهتری داشته باشد اما اشتباهات عجیب باعث شد پیروزی در این بازی غیر ممکن شود.

آقای خاص در ادامه افزود:  فصل گذشته به خاطر این‌که در مورد بازیکنانم صحبت می‌کردم، مورد انتقاد قرار می‌گرفتم. بنابراین زمانی که آن‌ها خوب باشند در موردشان صحبت می‌کنم. درحال حاضر نمی‌توانم در مورد عملکرد شخصی بازیکنان حرف بزنم. زمانی که ما گل اول را به ثمر رساندیم، فکر کردم می‌توانیم این بازی را ببریم و وقتی گل سوم را دریافت کردیم، وضعیت به شکل عجیبی تغییر کرد. در نیمه دوم هم فکر می‌کردم گل دوم می‌تواند مسیر بازی را تغییر دهد اما این گل خیلی دیر به ثمر رسید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار