فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک‌هزار و ۵۰۰ تن برنج و ۳۰۰ تن عدس احتکار شده به ارزش ۱۴۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 20 August 2018

به گزارش تابناک : سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: در ادامه طرح‌های مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در پی کسب خبری مبنی بر احتکار محموله بزرگ برنج و عدس خارجی در یکی از انبارهای حاشیه شهر موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اداره صنعت و معدن از انبار مذکور بازدید و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد از زمان ورود کالا به این انبار هیچ گونه خروجی نداشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اثبات موضوع احتکار کالا برای کارشناسان، گفت: در این عملیات، یک‌هزار و 500 تن برنج و 300 تن عدس خارجی احتکار شده، کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: ارزش این محموله بزرگ کالای احتکاری از سوی کارشناسان مربوطه 145 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار معصوم بیگی با اشاره به پلمب انبار مذکور با حکم مقام قضائی، بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه برخورد با مخلان امنیت بازار و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد به کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند، هشدار داد و گفت: ماموران پلیس بر این موضوع اشرافیت کامل داشته و با متخلفان به طور قاطع برخورد و این افراد را تحویل قانون می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار