سالیان سال است که اصلاح طلبان با شعار جوان گرایی در انتخابات پیروز میدان می شوند اما در عمل کمتر شاهد این فرآیند هستیم مگر آن که قوانین بالا دستی بر مدیران فشار بیاورد که آن هم در پی استفساریه و راه در رو خواهند بود...
کد خبر: ۶۴۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 21 August 2018
به گزارش تابناک : قانون اصلاح منع به کار گیری بازنشستگان در دستور کار مجلس قانون گرایی قرار گرفت تا بسیاری از مدیرانی که چندین دهه بر مسند تکیه زده اند را از چرخه خارج و جوانان را وارد این پروسه کند اما اصلاح طلبان شعار جوان گرایی می دادند که در پایان با دو شهردار بازنشسته مواجه شدیم و همچنان در پی راه گریز برای استفاده از این قانون هستند.
 
این در حالی است که حجت نظری عضو شورای شهر تهران در هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه در نهم اردیبهشت ماه طرحی را مبنی بر الزام شهرداری به ارائه لایحه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی پیشنهاد داده اما بیش از سه ماه هنوز این طرح در دستور کار قرار نگرفته است. این در حالی است که پس از دو هفته تعطیلات تابستانی؛ اولین جلسه علنی شورای شهر تهران فردا یکشنبه برگزار خواهد شد و همچنان این طرح در دستور کار هیئت رئیسه قرار نگرفته که این امر علامت سوال بسیاری همراه خود دارد
 
در این راستا حجت نظری در گفتگو با خبرنگار تیتر شهر گفت: این موضوع در هیئت رئیسه بررسی شد و بنا است این طرح دارای فوریت در اولین دستورهای بعد از تعطیلات قرار بگیرد البته امیدواریم که انجام شود. 
 
این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان تابستان این موضوع در دستور قرار خواهد گرفت، بیان کرد: اولین جلسات بعد از تعطیلات عمدتا تابستان خواهد بود. 
 
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار