رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 21 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،عباس سروری اظهار داشت: نماز عید قربان همزمان با سراسر کشور رأس ساعت هشت در مسجد جامع استان کرمانشاه و به امامت الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خواستار حضور باشکوه اقشار مختلف در میعادگاه نماز عید سعید قربان شد و گفت: در مسجد جامع زودتر از زمان مقرر به روی مؤمنان کرمانشاهی گشوده می‌شود تا پس از مراسم دعاخوانی، مؤمنان آماده اقامه نماز عید قربان شوند.

سروری با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید قربان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: امکانات لازم جهت آسایش و راحتی نمازگزاران آماده شده است و با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت اتوبوسرانی، رانندگان این وسایل نقلیه از ساعات ابتدایی صبح از نقاط مختلف آماده انتقال و جا به جایی نمازگزاران خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عید قربان عید فداکاری، ایثار، قربانی، اخلاص و عشق و بندگی است و برای مسلمانان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: مردم خداجوی و نمازگزار استان کرمانشاه در این نماز معنوی شرکت کنند و همچون گذشته حضور همیشگی خود در صحنه را به اثبات برسانند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار