رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز عرفه در شهر اصفهان را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۴۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 21 August 2018

به گزارش تابناک : ابوالقاسم چلمقانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم دعای عرفه و خدمت‌رسانی بهتر به مردم، اقدام به اعمال محدویت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در اطراف گلستان شهدای اصفهان می‌کند.

وی افزود: از ساعت 13 روز سه‌شنبه 30 مرداد ماه توقف هرگونه خودرو در باند شمالی خیابان امام سجاد(ع) روبروی گلستان شهدا اکیداً ممنوع است؛ شهروندان می‌توانند از مسیر جایگزین خیابان‌های آیت‌الله رحیم ارباب، شیخ مفید و خیابان‌های فیض و مصلی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان گفت: محدودیت‌ها از تقاطع شیخ صدوق به سمت میدان بسیج و از تقاطع‌های فرایبورگ، سعادت‌آباد، میدان بسیج، تقاطع سجاد و ضلع غربی میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محل پارک اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در باند جنوبی خیابان امام سجاد(ع) در نظر گرفته شده و شهروندان می‌توانند جهت پارک خودرو از دو طرف خروجی و ورودی خیابان همت به سمت شهید لاوی استفاده کنند.

چلمقانی اذعان داشت: جهت تسهیل در عبور و مرور مردم به سمت دیگر اماکن برگزاری دعای عرفه همچون حرم مطهر حضرت زنیبیه(س)،امامزاده محسن، حسینیه رضوی و مهدیه رباط، از تردد هرگونه وسیله نقلیه جلوگیری به عمل آمده و در صورت لزوم مسیر جنوب به شمالی خیابان زینبیه از چهارراه عاشق اصفهانی به سمت حرم نیز محدودیت تردد اعمال و از توقفات دوبله جلوگیری می‌شود.

وی متذکر شد: با توجه به این که مراسم دعای عرفه در تمامی مساجد و تکایا با حضور پرشور مردم برگزار می شود، پلیس راهور مرکز استان نسبت به استقرار نیرو و پوشش ترافیکی تمامی خیابان‌های سطح شهر نیز اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی نماز عید قربان در اصفهان یادآور شد: از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 31 مرداد ماه، از تقاطع‌های مصلی-سعادت‌آباد و مصلی-شیخ مفید به سمت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) محدودیت تردد ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: فقط اجازه تردد به اتوبوس‌های شرکت واحد تا تقاطع سیلو داده خواهد شد و توقف هرگونه وسیله نقلیه از دو طرف درب ورودی مصلای بزرگ امام خمینی(ع) اکیداً ممنوع خواهد بود.

وی در پایان ابراز داشت: جهت رفاه حال معلولان و جانبازان معزز، پارکینگ درب مصلی و برای موتورسیکلت‌سواران نیز پارکینگ روبروی فروشگاه محل موقعیت در نظر گرفته شده است.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار