کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اصفهان در اواخر هفته هوای صاف تا کمی ابری را پشت سر خواهد گذاشت.
کد خبر: ۶۴۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 23 August 2018

به گزارش تابناک : حجت الله علی عسگریان اظهار داشت: هوای اصفهان از روز گذشته وارد جوی نسبتا پایدار شده است که تا روز جمعه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این سه روز اصفهان هوای صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد را سپری خواهد کرد، ادامه داد: امروز به جز هوای نجف آباد که غبار آلود گزارش شده است، وضعیت جوی تمام شهرستان‌های استان پایدار است.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فریدونشهر، سمیرم و چادگان هوایی معتدل دارد، گفت: هوای گرم برای ۱۷ شهرستان اصفهان پیش بینی شده است.

وی با اظهار اینکه دمای هوای در ۹ شهرستان اصفهان بالای ۳۰ درجه سانتیگراد است، اضافه کرد: خوروبیابانک، کاشان، نایین، نجف  آباد، مورچه خورت، اردستان و ورزنه از جمله شهرستان هایی است که بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد دما را تجربه می کند.

علی عسگریان اعلام کرد: بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هوای صاف تا کمی ابری و غبارمحلی، گاهی وزش باد نسبتاً شدید برای امروز پیش بینی شده است، اضافه کرد: برای روز جمعه نیز هوایی صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید ثبت شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار