از طرف دیگر موضوع آخرین تماس ها هم بر ابهامات می افزاید!  اما درخواست های ملتماسانه خانواده مفقودین برای کمک به پیدا شدن آثاری از زنده یا مرده آن ها، بعد عاطفی این ماجرای عجیب است که انتظار می رود مردم از یک طرف و مسئولین مرتبط از طرف دیگر، به ماجرا با حساسیت بیشتری توجه کنند.
کد خبر: ۶۴۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 25 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / حوادث، چند روزی است که در کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین اخبار حوادث استان مربوط به خبر عجیب مفقود شدن دو نوجوان بین ۱۴ تا ۱۵ ساله است که تاکنون جزئیات آن کاملا مشخص نشده است.  
این خبر که چند روز پیش در تابناک کهگیلویه و بویراحمد با تیتر "تقاضا از مردم برای یافتن دو نوجوان مفقود شده ی یاسوجی + ( تصاویر وجزئیات)"(اینجا) منتشر شده بود اکنون مورد پیگیری های بیشتر رسانه ای قرار گرفته است که البته بیان برخی جزئیات از طرف خانواده مفقودی ها همچنان ابهامات عجیب بر این پرونده سایه افکنده است تا جایی که سخنان پدر یکی از مفقودی ها در خصوص نارضایتی از رفاقت فرزندش با دیگر مفقودی و دلیل این نارضایتی خود ماجرا را کمی پیچیده تر می کند! از طرف دیگر موضوع آخرین تماس ها هم بر ابهامات می افزاید!  اما درخواست های ملتماسانه خانواده مفقودین برای کمک به پیدا شدن آثاری از زنده یا مرده آن ها، بعد عاطفی این ماجرای عجیب است که انتظار می رود مردم از یک طرف و مسئولین مرتبط از طرف دیگر، به ماجرا با حساسیت بیشتری توجه کنند.
آخرین جزئیات از ماجرای عجیب مفقود شدن دو نوجوان در یاسوج / بعد از تماس ساعت ۲ بامداد چه رخ داده است؟ / تقاضای کمک برای خارج کردن اولیاء از نگرانی +تصویر
 
 
تا ساعاتی از شب با فرزندمان در تماس بودیم  
پدر "امید صفدری" یکی از نوجوان های ناپدید شده یاسوجی گفت: امید و همکلاسی اش رامین هر دو داری حدود 15 سال سن هستند روز پنجشنبه، 25مرداد ماه از خانه خارج شدند که هر چه با آنها تماس گرفیتم جا و آدرس خود را به ما نگفتند. 
"خداداد صفدری" در گفتگویی با ایسنا افزود: امید و همکلاسی اش رامین هر دو داری حدود 15 سال سن هستند روز پنجشنبه، 25مرداد ماه از خانه خارج شدند که هر چه با آنها تماس گرفیتم جا و آدرس خود را به ما نگفتند تا تقریبا ساعت یک بامداد گوشی همراهشان خاموش شد. مدام با فرزندم در تماس بوده ایم اما جای خود را به ما نگفتند.

وی اظهارکرد: بعد از خاموش شدن تلفن شان هیچ گونه تماسی با ما نگرفتند اما ما شهرهای یاسوج و سی سخت را دنبالشان گشتیم و به سپاه، اطلاعات، آگاهی و مخابرات اطلاع داده ایم اما تاکنون هیچ ردی از آنها پیدا نشده است.

پدر "امید صفدری" خاطرنشان کرد: فرزندم به من گفته بود که موتور سیکلت برام بگیر که قول بهش دادم باشه تا حقوقم واریز بشه موتورسیکلت برات می گیرم اما انگار هر دو نفرشون از پیش برنامه داشتند که از خانه خارج شوند.
صفدری تصریح کرد: حدود ساعت 22 و 30 دقیقه تا 24 و 30 دقیقه با چند نفر از دوستانشان تماس داشتند و بلعکس. 
با چند نفر بحث و دعوا داشتند! 
وی ادامه داد: با رحمانی(دوستش) از دوره راهنمایی با هم دوست شدند، با هم می گشتند و با هم صمیمی نیز بودند.
پدر "امید صفدری" عنوان کرد: چند نفر با این دو نفر بحث و دعوا داشتند که در دادگاه نیز پرونده دارند و حتی دوبار فرزندم را با موتورسیکلت سوار کردند و تذکر هم بهشون دادم. به این افراد هم مشکوک هستم.

صفدری بیان کرد: از مردم، مسئولان و رسانه ها برای پیدا شدن فرزندم و دوستش درخواست کمک دارم و از مسئولان انتظار دارم در صورت امکان بوسیله بالگرد برای جستجو هوایی، عکسبردای و فیلمبرداری در مناطق صعب العبور اقدام کنند که یا زنده و یا مرده آنها پیدا شود.

وی اظهارکرد: طی چند روز اخیر شب و روز زندگی ما آشوب است و هر چه می گردیم پیداشون نمی کنیم و نمی دانیم هم چکار کنیم.

پدر "امید صفدری" یکی از نوجوان های ناپدید شده یاسوجی در خصوص آخرین تماس فرزندش گفت: خیابان تختی یاسوج آخرین نقطه ای بود که گوشی آنها روشن بود اما محدوده های این خیابان را هم هر چه گشتیم چیزی پیدا نکرده ایم.
گوشی آن ها به عمد خاموش شده است! 
صفدری در خصوص روحیات و شخصیت فرزندش اظهار کرد: فرزندم زرنگ بود و هیچ مشکل هم نداشت گوشی موبایل فرزندم تا موقعی که آخرین تماس را با آنها داشته ایم شارژ داشت اما احتمالا بصورت عمدی خاموش شده یا از طرف خودش و یا از طرف فرد دیگری(احتمالا همان فردی که درگیری قبلی با هم داشتند) بود .

وی تصریح کرد: از طریق قانونی شکایت این افراد را کرده ایم و شاکی شان شده ام. بچه ما هنگامی که با فرزندم تماس داشته ایم از صحبت کردنش مشخص بود که صدایش عادی نبود. همچنین موقعی که صحبت می کردند مشخص بود که تنها نیستند و کسانی دیگر هم همراهشان است. تفریح هدفشون از بیرون رفتن از خانه بود.
همچنین "منوچهر رحمانی" پدر "رامین رحمانی" یکی دیگر از نوجوان های ناپدید شده یاسوجی گفت: امید(دوست فرزندم) و رامین پسرم که 14 سال سن داشت در مدرسه با هم درس می خواندند و دوست شدند .

رحمانی اظهارکرد: تا اینکه روز پنجشنبه، 25 مرداد ماه با فرزندم با هم بیرون رفتند. فرزندم هیچ مشکلی هم نداشت.

"منوچهر رحمانی" پدر "رامین رحمانی" بیان کرد: در سطح شهر یاسوج، اطراف شهر و کوه گل سی سخت دنبال فرزندم و دوستش گشتیم اما خبری از آنها نشد.
فرزندم اهل خودکشی نیست 
رحمانی تصریح کرد: تا جایی که فرزندم را می شناسم اقدام به خودکشی نمی کند و دست به چنین کارای نمی زند و اهل خلاف هم نبود.

وی ادامه داد: هر طوری شده و چی پیش آمده اطلاعی ندارم و این احتمال هم وجود دارد که کس دیگری اقدام به این کار کرده باشد.

"منوچهر رحمانی" پدر "رامین رحمانی" عنوان کرد: از مردم درخواست دارم هر اطلاعی از فرزندم پیدا کردند به ما اطلاع دهند و از مسئولان انتظار دارم که برای پیدا شدن فرزندم پیگیریهای لازم را داشته باشند.

رحمانی در زمینه روحیات و شخصیت فرزندش گفت: فرزندم ساکت و آرام بود و هیچ مشکلی نداشت.
بعد از تماس ساعت ۲ بامداد چه رخ داده است؟
وی افزود: پنجشنبه شب، 25 مرداد ماه ساعت 2 بامداد آخرین تماسی بود که با فرزندم داشته ایم جواب خودم را نمی داد بلکه رفیقم تماس گرفتند و جوابش داد و رفقیم گفت حال عمومی اش انگارخوب نبود .

"منوچهر رحمانی" پدر "رامین رحمانی" تاکید کرد: شک دارم و مردد هستم اما یک احتمال دیگری وجود دارد که پیش دوستی یا رفیقی رفته باشند والله نمی دانم چه بگم.

وی اضافه کرد: از مسئولان درخواست دارم که تلفن فرزندم که خاموش است را ردیابی کنند تا اگر جایی گیر افتاده اند و زنده باشند رودتر پیدا شوند.
مفقودی این دو نوجوان مشکل امنیتی یا سیاسی نبوده است 
همچنین سرهنگ بیت اله محمد پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: تا این لحظه هیچ خبری از دو نوجوان 14 ساله یاسوجی در دست نیست . 

وی افزود: مفقودی این دو نوجوانان مشکل امنیتی و سیاسی نبوده بلکه طبق شواهد بدون دلیل تصمیم به خروج از خانه گرفتند . تا این لحظه هیچ خبری از این دو نوجوان در دست نیست . 

محمد پور اظهارکرد: نیروی انتظامی براساس وظیفه‌ای که دارد کار پایش را انجام می‌دهد. پرونده این دو نوجوان مفتوح است اما همچنان ردی از آنها به دست نیامده است . 

بنابراین گزارش، دو نوجوان یاسوجی چند روزی است که ناپدید شده‌اند و هنوز هیچ سرنخی از آنها در دست نیست؛ این دونوجوان ۱۴ساله یاسوجی به نام های "امید صفدری" و "رامین رحمانی" از تاریخ ۲۵ مرداد ماه ۹۷ از خانه خارج شده‌اند و تاکنون اطلاعی از آنها در دست نیست . 

لازم به ذکر است که امید و رامین از پنجشنبه شب هفته قبل تا ساعت ۲بامداد در خیابان تختی شهر یاسوج با یکدیگر بوده اند اما پس از مدتی گوشی آنها خاموش شده و هیچ سرنخی از آنها در دست نیست. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
خدایاخودت ماراعاقبت بخیرکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
شمارابخدا اینهمه گزارش نوشته اید!
همش همین دوجمله است .امیدورامین ازفلان تاریخ خارج وتاکنون برنگشته اند....
به گونه ای تیتر زده اید دلمان خوش شد خیال کردیم این دوخانواده محترم دیگه ازسردرگمی دراومدن......!؟!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
اتفاقا اگر امنيتي بود ( حتي به ظاهر ) تا حالا پيداشون كرده بودند . . .
سينا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
اي بابا. خدا خودش كمك كنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
خدا رحمته شون کنه شادی روحشون فاتحه
جواداسویار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
انشاالله خداوند به خانواده هایشان صبر عطا بفرماید..حادثه دردناک واسفناکیست
ffffff
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
انشا الله اتفاق بدی براشون نیفتاده باشه .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار