کد خبر: ۶۴۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱ 26 August 2018

تابناک / به مناسبت هفته دولت چهار پروژه صنعتی و عمرانی با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان در رشت افتتاح شد.

یک واحد شرکت صنایع تولیدی پوشاک با تولید سالیانه 321 هزار عدد پوشاک با سرمایه گذاری سه میلیارد تومان با اشتغالزایی یکصد و 30 نفر به صورت مستقیم در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به بهره برداری رسید. 

کارخانه آسفالت نیز با 2 میلیارد و 800 میلیون تومان و ظرفیت تولید یکصد و 20 تن در ساعت و اشتغالزایی یکصد و 50 نفر به صورت مستقیم در شهرک صنعتی سفیدرود رشت افتتاح شد. 

صنایع لاستیک با سرمایه گذاری 15 میلیارد تومان با ظرفیت تولید 21 هزار تن در سال نیز در شهر صنعنی رشت به بهره برداری رسید که در این شرکت روزانه 2 میلیون انواع پری فر برای بطری آب تولید می شود. 

شرکت صنایع روستایی خزرشید نیز با یک میلیاد و 160 میلیون تومان و با اشتغالزایی یکصد نفر به صورت مستقیم در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید که در این شرکت انواع لامپ های کم مصرف تولید می شود.

حدود 315 پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در شهرستان انجام می شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 3 / 9 درصد افزایش را به لحاظ تعداد پروژه های قابل افتتاح شاهد هستیم. 

86 درصد پروژه ها بخش دولتی و 14 درصد در بخش خصوصی است که برای این تعداد از پروژه ها 412 میلیاد و 566 میلیون تومان هزینه شده، به لحاظ مبلغ هزینه کرد پروژه ها نیز نسبت به سال گذشته، افزایش قابل توجه 98 درصدی را شاهد هستیم. 
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار