شورای شهر تهران یکساله شد اما به این مناسبت انتخابات هیئت رئیسه برگزار خواهد شد؛ انتخابی که می تواند آینده شورای شهر تهران را در یکسال آینده رقم بزند.
کد خبر: ۶۴۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 26 August 2018
به گزارش تابناک : در آستانه یکساله شدن شورای شهر تهران، بنا است که اعضای هیئت رئیسه و حتی کمیسیون ها تغییراتی داشته باشند و این تغییرات در هشتاد و دومین جلسه علنی طی فرآیند رای گیری مشخص خواهد شد. اما در حال حاضر اعضای هیئت رئیسه شورای شهر تهران چه کسانی هستند و چه افرادی جایگزین خواهند شد؟
 
محسن هاشمی؛ رییس شورای پنجم تهران ، سید ابراهیم امینی؛ نایب رییس، علی اعطا؛ سخنگوی شورای پنجم،  بهاره آروین و زهرا نژاد بهرام؛ منشی‌ ، محمود میرلوحی؛ مدیر اجرایی و سید حسن رسولی به عنوان خزانه دار در اولین دور از شورای شهر تهران هستند اما در انتخابات آینده بنا است برخی افراد تغییر پیدا کنند.
 
از این رو با توجه به فعالیت این افراد بنا به شنیده ها برخی از اعضا همانند محسن هاشمی رفسنجانی که قطب اصلی شورا محسوب می شود به عنوان رئیس باقی خواهد ماند و توافق جمعی روی وی وجود دارد اما افرادی همچون بهاره آروین که به عقیده بسیاری عملکرد قابل توجهی نداشته جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.
 
اما چه کسانی جای وی خواهند آمد؟شنیده ها حاکی از آن است که افرادی همچون حجت نظری و الهام فخاری از گزینه های منشی هستند. از سوی دیگر شنیده ها حاکی از آن است که میر لوحی جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار