رئیس شورای اسلامی شهرستان پارسیان:
تابناک هرمزگان- رئیس شورای اسلامی شهرستان پارسیان با بیان اینکه منطقه ویژه پارسیان یک فرصت مناسب برای اشتغال جوانان پارسیانی است، گفت: رشته های دانشگاهها و فارغ التحصیلان آن باید متناسب با نیاز شهرستان و منطقه ویژه پارسیان باشد.
کد خبر: ۶۴۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ 30 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان جاسم کویتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان در جذب نیروهای بومی شهرستان موفق عمل کرده است، این روند در کاهش آمار بیکاری در شهرستان کمک شایانی کرده است.

کویتی افزود: اشتغال بیش از هزار و 200 نیروی کار که عمده آنان از بومیان منطقه هستند نقش مهمی در تامین معیشت خانواده های شهرستان پارسیان داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان پارسیان خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه و پیشرفت پروژه های منطقه ویژه پارسیان و اهتمام دولت و مجلس برای رفع مشکلات استقرار مجتمع های پتروشیمی و فولادی در این منطقه مراکز فنی و حرفه ای و دانشگاهها هم باید متناسب با این توسعه به فکر تربیت نیروی انسانی متناسب با نیازهای منطقه ویژه پارسیان داشته باشند.

کویتی در ادامه یادآور شد: صنایع انرژی بر پارسیان در آینده حتما به نیروهای متخصص نیازمند است پس باید از هم اکنون زمینه توانمند سازی جوانان شهرستان پارسیان ایجاد شود تا در جذب نیروها از نیروهای بومی متخصص و تحصیلکرده استفاده شود.

وی اضافه کرد: منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان در دوران ایجاد زیرساخت قرار دارد، لذا نیروهای شاغل در آن ممکن است با پایان فعالیت برخی از شرکت ها غیرفعال شوند که البته در آینده می توان با تربیت همین نیروها در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت فنی و حرفه ای از این افراد در بخشهای فنی، مهندسی و فعالیت های تخصصی بهره گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان پارسیان با تاکید بر اینکه دانشگاهها باید از هم اکنون شرایط ایجاد رشته های متناسب با نیاز منطقه ویژه را فراهم کنند، افزود: برگزاری جلسات مشترک با مدیران منطقه ویژه پارسیان و تبادل اطلاعات می تواند راهگشای تربیت نیروی متخصص و مورد نیاز منطقه ویژه پارسیان شود.

کویتی در پایان ضمن تقدیر از اهتمام مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نسبت به اشتغال بومیان شهرستان گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم همواره در کنار دست اندرکاران منطقه ویژه بوده ایم و با امید به تدبیر آنان به آینده ای روشن امیدوار هستیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار