همزمان با آخرین روز هفته بزرگداشت دولت ( 2 الی 8 شهریور) با صرف 15 میلیارد ریال هزینه خوابگاه دانشجویی به ظرفیت 280 نفر در آموزشکده فنی شهید بهشتی اردکان امروز پنجشنبه به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۶۴۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 01 September 2018

مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از این خوابگاه ، واقعه عید غدیر را تجلی اراده الهی برای ترویج عدالت، فضیلت، علم و تقوا در جامعه دانست و عنوان کرد: غدیر حامل پیام های مختلفی از جمله پذیرش حق، وحدت کلمه و عدالت محوری است.
محمدرضا تابش اضافه کرد: در دورانی که موجودیت ایران و اسلام مورد هجمه شدید دشمنان قرار گرفته است، این سه شاخص باید مورد توجه جدی باشد.
وی در ادامه با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی گفت: اجرایی شدن این قانون باعث ارتقای سطح کیفی مدیریت و ایجاد امید در جوانان خواهد شد، از طرفی تجربه ثابت کرد، میدان دادن به جوانان و اتکا به توانمندی و ایده های خلاقانه آنان باعث تعالی و ثبات در جامعه می شود.
عضو هیات امنای دانشگاه علم و صنعت در ادامه با تاکید بر جایگاه دانشجویان و دانشگاهیان یادآور شد: در فراز و فرودهای دوران مختلف، دانشجویان منشا تحول و دانشگاه ها قطب تولید علم و مبدا تحولات گوناگون بوده اند که همیشه در پیشرفت و ترقی کشور نقش موثری داشته اند.
تابش همچنین با اشاره به اینکه خوابگاه های مناسب دانشجویی می تواند مکمل آموزش و یادگیری در دوران تحصیل قلمداد شود، اظهار داشت: در یک هفته اخیر سه واحد خوابگاهی در اردکان با امکانات بسیار خوب به بهره برداری رسید که حدود 800 نفر به ظرفیت خوابگاه های شهرستان افزوده شد.
خوابگاه دانشجویی یادشده با زیربنای 2 هزار و 56 مترمربع ساخته شد و در آیین بهره برداری از آن معاون اداری و مالی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از خیرین و مدیران شهرستان حضور داشتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار