دبیر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان قم گفت: سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان در شهر قم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۵۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 03 September 2018

به گزارش تابناک قم،کاظم رضوانی عنوان کرد: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان به مرکزیت اصفهان با ۳۰ فیلم فعالیت می‌کند که از این تعداد فیلم، ۱۰ فیلم در گروه یک و ده فیلم در گروه دو قرار دارد.

وی افزود: شهر قم با حذف یک فیلم به دلیل فنی، با ۹ فیلم در جشنواره شرکت داده شده است؛ از این تعداد فیلم، چهار فیلم خارجی و ۵ فیلم ایرانی در جشواره برای اجرا آماده شده است.

دبیر جشنواره با اشاره به بخش المپیاد فیلم جشنواره در بخش جانبی ادامه داد: از بین ۳۵ فیلم انتخابی در المپیاد، سه فیلم از شهر قم به نام‌های من و بابام گوریل به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی حسینی یزدی، یک روز خوش به نویسندگی و کارگردانی عرشیا ابوذر و هیچ بر هیچ به نویسندگی و کارگردانی مهسا اسدی وارد المپیاد جشنواره شدند.

رضوانی با اشاره به دو فیلم‌نامه راه نیافته به المپیاد گفت: فیلمنامه بازی عروسکها به نوشته ستایش یوسفعلی و فضای مجازی به نوشته ایمان کربلایی در مرحله مقدماتی شرکت کردند که البته به بخش المپیاد جشنواره راه نیافتند.

لازم به ذکر است سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از دهم تا چهاردهم شهریورماه در سینما آیه واقع در خیابان بسیج، بین کوچه ۲۰ و ۲۲ برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار