مهرعلیزاده:
استاندار اصفهان با اشاره به سرمایه گذاری های بزرگ کارآفرین این پروژه در سطح کشور، گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها در کشور باید افزایش یابد تا بتوانیم ضمن قطع وابستگی از دلار با ریال زندگی کنیم.
کد خبر: ۶۵۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 08 September 2018
به گزارش تابناک اصفهان؛ و به نقل از استانداری اصفهان، عملیات اجرایی پروژه انبارداری و نگهداری مواد غذایی سردخانه های ثابت و دو مداره با سرمایه گذاری ۶۴۰ میلیارد ریال توسط شرکت صنایع غذایی لبنی میهن با حضور استاندار اصفهان آغاز شد.
 
محسن مهرعلیزاده در مراسم کلنگ زنی احداث پروژه انبارداری و نگهداری مواد غذایی سردخانه های ثابت و دومداره شرکت صنایع غذایی لبنی بستنی میهن، با اشاره به ایجاد اشتغال ۶۰۰ تا ۸۰۰ نفر با احداث این واحد، اظهار کرد: با توجه به اینکه با احداث این مجموعه در این محل کار، تولید و اشتغال ایجاد می شود، این مکان ارزشمند است.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تولید شیر کافی در استان اصفهان، کارخانه تولید مواد لبنی توسط شرکت صنایع غذایی لبنی بستنی میهن در استان احداث می شود.
 
استاندار اصفهان با اشاره به سرمایه گذاری های بزرگ کارآفرین این پروژه در سطح کشور، اظهار کرد: این سرمایه گذاری ها باید در کشور افزایش یابد تا بتوانیم ضمن قطع وابستگی از دلار با ریال زندگی کنیم.
 
وی با بیان اینکه تحقق این امر مستلزم همت و ابتکار عمل و صبر و متانت ملت و مسئولان است، افزود: باید برخی نگرانی ها که موجب احتکار برخی کالاها شده است کاهش یابد و اطمینان دارم که توطئه ها بویژه توطئه های آمریکا با همت مردم و دولت نقش برآب خواهد شد.
 
 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور و مهر علیزاده استاندار اصفهان، عملیات اجرایی پروژه انبارداری و نگهداری مواد غذایی، سردخانه های ثابت و دو جداره در زمینی به مساحت ۶۴ هزار متر مربع و زیر بنای ۲۲ هزار و پانصد متر مربع و با سرمایه گذاری ۶۴۰ میلیارد ریال توسط شرکت صنایع غذایی لبنی بستنی میهن در شهرستان شاهین شهر و میمه آغاز شد.
 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار