مدیرعامل آتش نشانی اصفهان خبر داد:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان از آماده باش این سازمان در راستای ارتقای ایمنی هیأت های مذهبی برای ایام محرم و مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 08 September 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محسن گلابی در مورد تمهیدات سازمان آتشنشانی برای ایام محرم اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با توجه به آغاز محرم و شروع مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و به منظور ایمن سازی محیط برای عزاداران حسینی در هیأت ها و تکایا، اقدامات لازم را در دو مرحله قبل از برپایی ایستگاه صلواتی و یا خیمه های عزاداری و بعد از برپایی مراسم انجام می دهد.

وی با اشاره به اقدامات سازمان آتش نشانی قبل از برپایی ایستگاه صلواتی اذعان داشت: کارشناسان سازمان از هیأت ها، تکایا و خیمه های عزاداری بازدید و موارد ایمنی را بررسی می کنند، همچنین ایستگاه های صلواتی و ... روز بعد توسط فرماندهان شیفت ایستگاه ها مجدداً بررسی می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: خاموش کننده های دستی نیز به صورت امانت به متولیان مراکز عزاداری و تکایا تحویل داده می شود تا حوادث احتمالی را مهار کنند.

وی اعزام و استقرار نیرو با خودروهای اطفائیه و یا موتور سیکلت به محل های عزاداری و معابر پر ترافیک شهر را از دیگر اقدامات این سازمان به مناسبت ایام محرم برشمرد و تصریح کرد: بازدید دوره ای فرماندهان شیفت از محل های عزاداری به صورت مستمر و ارائه پیشنهاد و تذکرات ایمنی به مسئولین و متولیان امر از اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش نشانی در این ایام است.

گلابی، به حضور و نظارت مستقیم مدیران، مسئولین و افسران کشیک در اماکن و مراسم عزاداری در دهه اول محرم اشاره و عنوان کرد: بازدید و استقرار نیروها و پوشش دهی ایمنی در میدان امام (ره) و دیگر مکان های شلوغ در روزهای تاسوعا و عاشورا از دیگر خدمات این سازمان به عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار