مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر داد:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از انجام یک مورد مأموریت اورژانس هوایی توسط اورژانس اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ 08 September 2018

به گزارش تابناک اصفهان: غفور راستین از انجام یک مورد مأموریت اورژانس هوایی توسط اورژانس اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در ساعت 13:33 دقیقه روز پنجشنبه 15 شهریور ماه یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در محور چادگان-شهرکرد با هم برخورد کردند.

وی افزود: در این حادثه یک مرد 51 ساله و یک زن 45 ساله مصدوم و در ابتدا به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند و سپس بالگرد اورژانس آن‌ها را به بیمارستان الزهرا(س) شهر اصفهان انتقال داد.

غرق شدن جوان 17 ساله در دریاچه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین از وقوع یک حادثه غرق شدن در دریاچه قایقرانی ذوب آهن اصفهان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 16:00 پنجشنبه 15 شهریور ماه رخ داد، در این حادثه پسر 17 ساله غرق شد.  

وی در ادامه بیان کرد: یک دستگاه آمبولانس 115 به محل اعزام و عملیات احیا انجام شد ولی موفقیت آمیز نبود و جوان 17 ساله فوت شد.

تصادف سواری پراید با وانت پراید 7 مجروح داشت

راستین در ادامه از حادثه تصادف دیگری در شهر بهارستان به سمت کبوترآباد خبر داد و عنوان کرد: در ساعت01:51 دقیقه بامداد امروز، یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه خودرو وانت پراید تصادف کرد و 7 مصدوم بر جای گذاشت.

وی تصریح کرد: دو کد آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شدند و 3 آقا 13، 25 و 47 ساله به همراه خانم 40 ساله را به بیمارستان آیت الله کاشانی و همچنین 3 آقا 19، 27 و 30 ساله را به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار