استاندار همدان از آمادگی کامل همدان برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 23 July 2015

استاندار همدان از آمادگی کامل همدان برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش  فارس ؛ محمدناصر نیکبخت درجمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان همدان در عرصه فرهنگی اظهار کرد: خوشبختانه استان همدان زیرساخت‌ لازم برای تبدیل به قطب فرهنگی کودکان و نوجوانان را دارد.

وی با بیان اینکه همدان ثابت کرده در برگزاری جشنواره‌های مختلف خوش درخشیده است، گفت: همدان آمادگی کامل برای برگزاری بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان را دارد.

استاندار همدان از رایزنی در این خصوص با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: در همین راستا درخواست کتبی به وزارت فرهنگ و ارشاد ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده نیز با وزیر فرهنگ و ارشاد دیداری در این زمینه خواهیم داشت، گفت: تمام زیرساخت‌ها و شرایط برای برگزاری مطلوب این جشنواره در همدان مهیاست و از این نظر مشکل خاصی نداریم.

نیکبخت از برگزاری موفق چهار دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان خبر داد و گفت: استقبال مردم فرهنگ‌دوست همدان نیز از این جشنواره قابل توجه بوده و هست.

وی ابراز داشت: در صورت انتخاب همدان به عنوان میزبان بیست و نهمین دوره این جشنواره، اتفاقات خوبی در همدان از حیث میزبانی مطلوب رقم خواهد خورد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار