فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان درباره وضعیت سرویس مدارس پیشنهاد تازه‌ای را مطرح کرد.
کد خبر: ۶۵۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 10 September 2018

به گزارش تابناک : صبح امروز شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان در محل فرمانداری اصفهان برگزار شد.

احمد رضوانی در این جلسه پس از شنیدن انتقادات و گلایه‌های مسؤولان آموزش و پرورش شهرستان اصفهان اظهار کرد: در خصوص ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس سختی‌هایی بود که از زحمات مسؤولان آموزش و پرورش قدردانی می‌کنم، باید نهایت همراهی و همکاری را با آموزش و پرورش شرق اصفهان داشته باشند.

وی با بیان این که برای مناطق 6 گانه شهر اصفهان و مناطق 5 گانه شهرستان اصفهان، شهرداری و شورای شهر مبالغ هرچند اندکی را برای این مناطق در نظر بگیرند، بیان کرد: پلیس راهور و نیروی انتظامی برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و لازم است مدیران مناطق با پلیس هماهنگی‌هایی انجام دهد.

فرماندار اصفهان ادامه داد: مدارسی که این ظرفیت را دارد اجازه دهند تا سرویس مدارس، دانش‌آموزان را در محوطه مدارس سوار و پیاده کنند به این صورت هم مشکلات ترافیکی نخواهیم داشت و هم امنیت دانش‌آموزان بیشتر خواهد بود.

فتح‌اله معین نیز با اشاره به این که اگر کشوری می‌خواهد پیشرفت کند با آموزش و پرورش را ارج بنهد، بیان کرد: هرگاه وضعیت اقتصادی جامعه خوب باشد، وضع شهرداری هم خوب است و اگر وضع جامعه مساعد نباشد شهرداری هم مبتلا به آن خواهد بود.

وی با بیان این که بار حمل و نقل شهری برعهده شهرداری است، تصریح کرد: وضعیت اتوبوسرانی شهری باید به نحوی باشد که موجب نگرانی شهروندان به خصوص دانش‌آموزان نشود و اسباب راحتی و امنیت آن‌ها را هم فراهم کند و در این شرایط تمام سعی خود را خواهیم کرد تا کیفیت خدمات در این شرایط اقتصادی پایین نیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با توجه به این که خط یک مترو راه‌اندازی شده است، سرفاصله حرکت قطارها 10 دقیقه است که سعی خواهیم کرد این سرفاصله حرکت را 7 دقیقه کنیم.

وی با بیان این که دسترسی به خطوط اتوبوس‌های تندرو راحت تر و بیشتر شده است، یادآوری کرد: مسأله سرویس دانش‌آموزان توسط رئیس کمیسیون حمل و نقل شهری به صورت جدی پیگیری می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار