تابناک هرمزگان- دکتر غلام رحیمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک از برگزاری اولین جلسه اعضای خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان سیریک در دفتر مدیریت شبکه بهداشت با حضور نمایندگان تشکل های مردمی در سطح شهرستان با رویکرد مؤلفه های اجتماعی موثر بر سلامت خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 10 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر رحیمی اظهار کرد: با همکاری و تعامل حوزه بهداشت و خانه مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت های موجود، می توان در راه خدمت به مردم گام‌های مؤثر برداشت.

وی در ادامه افزود: همکاری شبکه بهداشت و خانه مشارکت های مردمی، ارتقاء شاخص های بهداشتی در سطح شهرستان و پررنگ شدن نقش اجتماعی سلامت در سطح جامعه را به دنبال خواهد داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک با بیان اینکه نقش خانه مشارکت های اجتماعی در عرصه سلامت از قابلیت هایی است که باید از آن بهترین بهره را ببریم، ابراز کرد: در حال حاضر یکی از ضرورت های جامعه این است که مردم به طور محسوس و پررنگی در عرصه سلامت حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه جلسات می‌تواند تیم سلامت را در راه خدمات دهی هدفمند به مردم یاری نماید و در این راستا، تمام تلاش خود را به کار می بندیم که از ظرفیت و پتانسیل خانه مشارکت های مردمی در راستای ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و آگاهی‌بخشی به مردم بهره‌مند شود.

دکتر رحیمی در پایان جلسه افزود: این جلسه با محوریت طرح اهداف و انتظارات خانه مشارکت مردم در سلامت برگزار شد که با رأی گیری در بین حاضران در جلسه، حاج عیسی ملاحی به عنوان رئیس شورای مشارکت مردمی انتخاب شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار