شهرداری تهران از افزایش نیروی انسانی رنج می برد و بر این اساس بسیاری از رسانه ها خبر از تعدیل سه هزار نفری در شهرداری تهران را داده اند؛ امری که معاون شهردار آن را تکذیب کرده است.
کد خبر: ۶۵۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 11 September 2018

به گزارش تابناک : شهرداری تهران بیش از 60 هزار نیرو دارد که عنوان می شود دو سوم آنان مازاد هستند اما با توجه به این روزهای سخت اقتصادی بسیاری از کارکنان نگران اخراج و یا تعدیل هستند؛ اتفاقی که شمشیری دو لبه است از یک سو شهرداری تهران توان پرداخت دستمزد این همه نیرو را ندارد و از سوی دیگر این افراد که بنا به دلایل مختلف و شرایط زمان به استخدام در |آمده اند؛ این روزها از نبود امنیت شغلی رنج می برند. از این رو تعداد زیادی قراردادهای تعداد زیادی از این افراد در شهریور ماه سال جاری خاتمه می یابد اتفاقی که همه را نگران امر تعدیل کرده است؛ اتفاقی که از نظر «ابراهیم شیخ» معاون توسعه منابع انسانی شهرداری دروغ است.


وی در این خصوص به خبرنگار تیتر شهر گفت: تعدیل سه هزار نفر نیرو در شهرداری تهران کذب است و بیشتر گمانه زنی هایی است که توسط خبرنگاران یا افرادی که نگران این شرایط هستند صورت گرفته است.


شیخ افزود: ما تعدیل نداریم و نخواهیم داشت اما هر دوره همکاری و عقد قرار داد که به پایان می رسد آدم ها باید یک بار دیگر تصمیم بگیرند با ما کار کنند و ما تصمیم بگیریم می خواهیم با آن ها کار کنیم یا نه !!


معاون شهردار تهران عنوان کرد: اکثر قرار دادها تا شهریور ماه نیست بلکه تنها قرار داد 2001 نفر از کارکنان تا شهریور ماه سال جاری قرار داد دارند و بقیه قرار دادها تا پایان سال خواهند بود.


شیخ با اشاره به عملکرد نیروهای شهرداری عنوان کرد: در خصوص تمدید قرار داد این 2001 نفر باید عنوان کرد که این امر بستگی به ارزیابی عملکردها دارد؛ اگر ارزیابی عملکرد خوب باشد و افراد خوب کار کرده باشند حضورشان در محیط کار به موقع باشد و مسائل انضباطی نداشته باشند حتما با همه این افراد همکاری خواهیم داشت.


وی در پایان گفت: ما به نمایندگی از مردم شهر تهران که منابع بودجه و عوارضشان را صرف نیروی انسانی می کنیم چاره ای نداریم به جز آن که دقت قابل توجهی در خصوص عملکرد و انضباط کارکنان داشته باشیم و فکر می کنم این امر بیشتر موجب تقدیر است تا تقبیح.


از این رو این سوال مطرح است که به راستی تمام کسانی که شامل پایان همکاری می شوند مشکلات عملکردی و انضباطی داشته اند و آیا در پی این خروجی ها، ورودی های دیگری وجود نخواهد داشت؟؟

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار