رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان گفت: اداره گردشگری در مشارکت با یکی از ان‌جی‌او ها در زمینه گردشگری نوجوانان اصفهانی را با این صنعت آشنا می کند.
کد خبر: ۶۵۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 11 September 2018

به گزارش تابناک : ویژه برنامه ای با هدف آشنا کردن جمعی از نوجوانان با مفهوم صنعت گردشگری و بخش های مختلف آن با مشارکت اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد.

صنعت گردشگری امروز به عنوان یکی درآمدزاترین صنایع در سرتاسر جهان شناخته می شود و تمامی کشورها تلاش می کنند تا مقدمات رشد و پیشرفت خود را در این زمینه فراهم کنند. کشور ما نیز به دلیل برخورداری از امکانات و ظرفیت های بسیار قابل توجهی که در زمینه جذب گردشگر در زمینه های مختلف طبیعی، مذهبی، تاریخی، سلامت و ... دارد باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشد و بتواند نسل جدید و تازه از راه رسیده را با این صنعت مهم و زیرمجموعه های آن آشنا کند.

بر همین اساس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در مشارکت با یک ان‌جی‌او گردشگری فرصتی را فراهم کرده تا تعدادی از نوجوانان علاقمند به این عرصه با مفهوم گردشگری آشنایی بیشتری پیدا کنند.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این خصوص اظهار داشت: اداره گردشگری در مشارکت با یکی از ان‌جی‌او های فعال در زمینه صنعت گردشگری موقعیتی را فراهم کرده تا تعداد ۳۰ نفر از نوجوانان علاقمند به این موضوع، با مفاهیم و قسمت های مختلف این صنعت آشنا شوند.

وی افزود: این طرح شامل دو بخش تئوری و عملی است که نوجوانان در بخش تئوری در مجموعه کلاس های آموزشی با حضور اساتید مرتبط با این حوزه شرکت کرده و با مبانی ابتدایی و ضروری این موضوع آشنا شده اند.

علیرضا مساح ادامه داد: بخش عملی این دوره آموزشی نیز به حضور در مراکز و اماکنی اختصاص یافته که در قالب بازدیدهای گروهی از آثار و ابنیه تاریخی برجسته و مهم شهر اصفهان، هتل ها و بخش های مختلف آن مانند روش هتل داری، آشپزخانه، پذیرش، نظافت و ... و همچنین دفتر خدمات مسافرتی اجرا می شود.

وی اضافه کرد: این نوجوانان در دفاتر خدمات مسافرتی با روال بسته شدن تورهای مسافرتی از نظر قانونی، نحوه تبلیغات و بازاریابی این دفاتر، روال ثبت نام و پذیرش مسافران و متقاضیان و دیگر بخش های فعالیت این مراکز آشنا می شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار