خبرنگاران اصفهانی جلسه مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان را به دلیل تأخیر زیاد در آغاز آن ترک کردند.
کد خبر: ۶۵۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 11 September 2018

به گزارش تابناک : مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان اصفهان قرار بود پیش از ظهر امروز با حضور سرپرست فدراسیون و اعضای مجمع انتخاباتی و 3 کاندیدای این انتخابات در سرای ورزشکاران استان برگزار شود.

جدای از اینکه زمان و ساعت دقیق برگزاری این انتخابات به رسانه‌های اصفهان اطلاع‌رسانی نشده بود و خبرنگاران اصفهانی با پیگیری و پرس و جوی خودشان از مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان امروز به سرای ورزشکاران رفته بودند، اما اعضای مجمع انتخاباتی با بیش از یک ساعت و نیم تأخیر در جلسه حضور پیدا کردند و خبرنگاران اصفهانی که زمان زیادی را معطل مانده بودند تصمیم گرفتند این جلسه را ترک کنند.

جالب اینکه یکی از کاندیداهای انتخابات هیئت گلف استان اصفهان پس از مراجعه به محل برگزاری انتخابات و با دیدن صندلی‌های خالی سرای ورزشکاران استان و آگاهی از تأخیر در برگزاری مجمع به دلیل عدم حضور سرپرست فدراسیون، ترجیح داد برای پیگیری امور شخصی سرای ورزشکاران را ترک کرده و دوباره بازگردد.

پس از گذشت بیش از یک ساعت و نیم از زمان اعلام شده برای آغاز مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان اصفهان، بهروز منتقمی سرپرست فدراسیون به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و کاندیداها در مجمع حاضر شده و این انتخابات در شرایطی که از سوی اصحاب رسانه تحریم شده بود، برگزار شد.

در پایان این انتخابات، کوروش محمدی با کسب 14 رای از 15 رای اعضای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس هیئت گلف استان اصفهان انتخاب شد.

گفتنی است، ریاست هیئت گلف استان اصفهان از تیرماه 92 تا تابستان 95 بر عهده محسن شیران بود، اما در حالی که حدود یک سال از زمان ریاست او باقی مانده بود از کار خود برکنار شد. در ادامه و در انتخاباتی که 15 اسفندماه 95 برگزار شد فرهاد رحیمی در غیاب 2 رقیب دیگر خود سکان هدایت هیئت گلف استان را در دست گرفت، اما عمر ریاست او نیز به 4 سال نرسید چون رحیمی کاندیدای ریاست هیئت تنیس شد و با پیروزی در انتخاباتی تک کاندیدایی، از ریاست هیئت گلف استعفا کرد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار