قهرمانی اصفهان در جودو کارگران، پیروزی تیم ملی فوتبال و قهرمانی جوکوویچ در تنیس از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۵۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 12 September 2018

به گزارش تابناک : در روز 20 شهریور‌ماه علاوه بر حکم کمیته انضباطی در خصوص تیم فوتبال ذوب‌آهن مشخص شد، ساعت بازی تیم‌های سپاهان و شهرداری ماهشهر در جام حذفی فوتبال تغییر کرد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پدیده مشهد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال برگزار و مجید زاد‌رحیم، پزشک تیم ذوب‌آهن تخلفاتی مبنی بر ورود غیر مجاز به زمین بازی که موجب اخراجش شد، انجام داد، بر این اساس وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم ذوب‌آهن اصفهان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داوران در پایان مسابقه به صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این تیم همچنین باید به دلیل اعتراض تعدادی از بازیکنان و کادر فنی به تصمیم داور بعد از پایان بازی، 50میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

✅ بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال مسابقه سپاهان اصفهان و شهرداری ماهشهر روز جمعه 23 شهریور 97 به جای ساعت 18 و 30 دقیقه در همان روز ‏ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.‏

✅ رقابت‌های جودو قهرمانی کارگران کشور با حضور 100 جودوکار از 22 استان در 7 وزن برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم استان اصفهان قهرمان شد و استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

✅ بر اساس این قرعه کشی در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان سپیدار مازندران با ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان اصفهان با استقلال خوزستان دیدار می‌کنند، با تصمیمات صورت گرفته قرار است لیگ برتر بانوان از 27 آبان آغاز شود.

✅ سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 17 بازیکن را برای حضور در اردوی تدارکاتی اعلام کرد که 4 بازیکن از تیم گیتی‌پسند اصفهان در بین دعوت‌شدگان هستند؛ بر اساس اعلام محمد ناظم‌الشریعه سپهر محمدی، مسلم اولاد‌قباد، مهدی جاوید و سعید احمد‌عباسی از گیتی‌پسند اصفهان باید به همراه سایر ملی‌پوشان ساعت 13 روز شنبه 24 شهریور‌ماه در مرکز ملی فوتبال خود را به کادر فنی معرفی کنند.

✅ مجمع انتخاباتی هیأت گلف استان اصفهان با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد، کوروش محمدی که از اعضای شورای شهر اصفهان نیز هست، با کسب 14 رأی از 15 رأی اخذ شده برای 4 سال به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ در چارچوب دیداری تدارکاتی، دیشب از ساعت 19 و 30 دقیقه تیم‌های ملی ازبکستان و ایران در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید، تک گل بازی را مهدی ترابی به ثمر رساند.

✅ بعد از سورپرایز شدن مردم توسط کبدی‌کاران مرد و زن در جاکارتا با 2 مدال طلا که نام آن‌ها را سر زبان ها انداخت؛ حالا تبدیل شدن کاپیتان تیم ملی به گرانترین بازیکن لیگ ستارگان هند تعجب همه را به دنبال داشته است.

فاضل اتراچالی از روستای محمدآباد گرگان حالا به جایی رسیده که برای 4 ماه بازی کردن در لیگ هند نزدیک 2 میلیارد تومان درآمد دارد و می‌توان گفت به گرانترین بازیکن کبدی در سطح جهان تبدیل شده است.

✅ تیم ملی اینلاین هاکی بانوان کشورمان در سومین بازی خود در رقابت‌های آسیایی کره جنوبی با نتیجه 4 بر ٢ برابر میزبان این رقابت‌ها پیروز شد.

بدین ترتیب مدال تیم ملی بانوان کشورمان قطعی شده و حالا اسکیت‌بازان ایرانی باید برای کسب مدال‌های خوشرنگ تر تلاش کنند؛ در مرحله دوم مسابقات اینلاین هاکی قهرمانی آسیا، سه تیم به صورت دوره‎ای برای مشخص شدن رتبه‎های اول تا سوم با یکدیگر پیکار خواهند کرد. 

✅ در روز چهارم از رقابت‌های وزنه‌برداری معلولان قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه ژاپن، حامد صلحی‌پور به نشان طلا دست یافت، وی در دسته 97 کیلوگرم و با مهار وزنه های 218، 226 و 231 کیلویی، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ نواک جوکوویچ، تنیسور مشهور صربستانی با برتری 3 بر صفر مقابل خوان مارتین دل‌پوتروی آرژانتینی برای سومین بار فاتح گرنداسلم اوپن آمریکا شد.

در بازی نهایی این دوره از رقابت‌ها، جوکو مقتدرانه در 3 ست با نتایج 6 بر 3، 7 بر 6 و 6 بر 3 رقیبش را شکست داد و ضمن سومین قهرمانی در این تورنمنت، چهاردهمین فتح خودش در گرنداسلم‌ها را جشن گرفت.

✅ بعد از جدایی غیرمنتظره زیدان از رئال مادرید، نام‌های زیادی به عنوان مقصد احتمالی این سرمربی موفق و فرانسوی مطرح شد که اخیرا نام منچستریونایتد بیش از دیگر گزینه‌ها شنیده شده است.

اما ال چیرینگیتو مدعی شد پاری‌سن ژرمن هم علاقه زیادی به انتصاب زیزو به عنوان سرمربی جدید خود دارد و از او خواسته تا تابستان بعد برای انتخاب تیم جدید خود صبور باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار