تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان شهرداری ماهشهر است.
کد خبر: ۶۵۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 12 September 2018

به گزارش تابناک : مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی روز جمعه 23 شهریورماه با برگزاری 7 دیدار ادامه می‌یابد که در یکی از این رقابت‌ها، سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان شهرداری ماهشهر است.

سپاهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باید به مصاف تیم لیگ یکی شهرداری ماهشهر برود. دیداری نسبتاً آسان اما حساس که استارت زردپوشان برای جام دوم محسوب می‌شود.

سپاهانی‌ها که در لیگ برتر جزء تیم‌های مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند، به دنبال قهرمانی در جام حذفی نیز بوده و قصد دارند هر 2 جام را از آن خود کنند.

شاگردان قلعه‌نویی در لیگ عملکرد مثبتی داشته و در نتیجه‌گیری نسبتاً موفق عمل کرده‌اند. سپاهانی‌ها فوتبالی هجومی و جذاب را به نمایش می‌گذارند و یکی از با کیفیت‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ هستند.

سپاهان از مهره‌های کلیدی و با کیفیت بسیاری بهره می‌برد که کاملاً با سیستم دلخواه قلعه‌نویی منطبق هستند. زردپوشان اصفهانی در فاز تهاجمی عملکرد بسیار خوبی داشته و عنوان بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. آنها در هر بازی، حملات پرشماری را انجام داده و موقعیت‌های گلزنی متعددی را خلق می‌کنند. سپاهانی‌ها در خط دفاعی اما عملکرد متوسطی داشته و نتوانسته‌اند موفقیت‌های فاز هجومی را تکرار کنند. آمار دریافت یک گل، به طور میانگین در هر بازی، نشان از ضعف زردپوشان در فاز دفاعی داشته و می‌تواند دردسرساز شود.

در آن سو، شهرداری ماهشهر تیمی است که دومین فصل حضور خود در لیگ آزادگان را تجربه می‌کند. شهرداری ماهشهر در فصل جاری برخلاف عملکرد خوب گذشته‌اش، حضور بسیار ضعیفی داشته و نه تنها 3 دیدار قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته، بلکه نتوانسته است گلی نیز به ثمر برساند. با این حال بازیکنان این تیم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و می‌توانند برای سپاهان دردسرساز شوند.

سپاهانی‌ها که در این دیدار از حمایت هوادارنشان برخوردار هستند، می‌توانند با یک برد شیرین آماده حضور در هفته هفتم لیگ برتر شوند. در آن سو بازیکنان شهرداری ماهشهر نیز می‌توانند با شکست سپاهان شگفتی‌ساز شوند. حال باید منتظر ماند و دید نتیجه این دیدار چگونه رقم خواهد خورد.

مصدومان و محرومان:

هر 2 تیم ترکیب کامل خود را در اختیار داشته و بازیکن محروم و یا مصدومی ندارند.

برترین گلزنان:

سجاد شهباززاده با 3 گل برترین گلزن تیم سپاهان است.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، کی روش استنلی و بختیار رحمانی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

برنامه سایر دیدارهای این مرحله به شرح زیر است:

چهارشنبه 21 شهریورماه

استقلال خوزستان - شاهین انزلی

پنج شنبه 22 شهریورماه

سایپا - سردار بوکان

ذوب آهن - پدیده

جمعه 23 شهریورماه

ستاره کاسپین بابل - ماشین سازی تبریز

صنعت نفت آبادان - تراکتورسازی

پیکان - پارس جنوبی جم

ملوان - سپیدرود

پدیده ملک شاهی ایلام - مس کرمان

سیراف کنگان - خونه به خونه

شنبه 24 شهریورماه

فولاد- مس شهر بابک

پرسپولپس پاکدشت - مقاومت تهران

چوکا تالش - داماش گیلان

دوشنبه 26 شهریورماه

نساجی مازندران - شاهین لردگان

تاریخ 2 بازی زیر هنوز مشخص نشده است:

پرسپولیس - نود ارومیه

نفت مسجد سلیمان - استقلال

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار