سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۲۳ شهریور ماه، در ۹۸ بقعه و امامزاده استان اصفهان مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 12 September 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام ولی‌الله روان با اشاره به مراسم شیرخوارگان حسینی اظهار داشت: این مراسم به یاد کودکان کشته شده در روز عاشورا از سوی مسلمانان در ایران و بعضی کشورها، در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.

وی افزود: 98 بقعه و امامزاده در استان اصفهان در نخستین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی را با حضور مادران و شیرخوارگان برگزار می‌کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در این همایش یاد و خاطره شهدای کربلا و مظلومیت علی اصغر گرامی داشته می‌شود، گفت: مداحی و سخنرانی از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در امامزاده محسن خیابان رودکی، امامزاده ابوالعباس خوراسگان، امامزاده زینبیه اصفهان، امامزاده شاهرضا در شهر رضا، امامزاده آقا علی عباس نطنز، امامزاده هلال بن علی کاشان و امامزاده سید محمد خمینی‌شهر و دیگر امامزاده‌های شاخص برگزار می‌شود.

حجت الاسلام روان تصریح کرد: یادآوری یاد و خاطره کودک 6 ماهه کربلا همانند سال‌های گذشته در این همایش در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود به بهترین شکل این مراسم برگزار شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار