مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از تشییع و تدفین ۹ شهید گمنام در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 13 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ گرامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به تشییع و تدفین ۹ شهید گمنام در استان فارس گفت: این شهدا از ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده هستند که امروز در تهران تشییع می شوند.

وی افزود: پیکر‌های این ۹ شهید والا مقام در ۵ شهرستان استان از جمله جهرم، لارستان، خرامه، داراب و اقلید همزمان با تاسوعای حسینی تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

سرهنگ گرامی با اشاره به اینکه این شهدا امشب ۲۲ شهریورماه وارد استان خواهند شد، ادامه داد: پیکر مطهر این شهدای گمنام فردا جمعه ۲۳ شهریورماه در مراسم شیرخوارگان حسینی حضور خواهند یافت.

وی اظهار کرد: همچنین وداع با پیکر مطهر این شهدای والا مقام روز یکشنبه ۲۵ شهریور همزمان با ششم محرم بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر شاهچراغ برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: روز دوشنبه ۲۶ شهریور از ساعت ۹:۳۰ دقیقه مردم شیراز از میدان شهدا رو به روی دادگستری (خیابان پیروزی) تا حرم مطهر شاهچراغ پیکر شهدا را تشییع می‌کنند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: ۲ شهید در نظام آباد اقلید، یک شهید تیپ ۳۳ المهدی در جهرم، یک شهید پادگان شهید نجفی لاری در لارستان، یک شهید بعد از ایام تاسوعا و عاشورا، یک شهید در مرکز صدا و سیمای فارس، ۲ شهید در فدامی داراب و ۲ شهید در معزآباد جابری خرامه تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

وی گفت: این شهدا مربوط به سال‌های ۶۷، در منطقه عملیاتب والفجر، کربلای ۴، خیبر، جزیره مجنون و رمضان بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار