مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: پنجاه میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و نوسازی مدارس اردستان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۵۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 13 September 2018
به گزارش تابناک : محمد حسین سجاد پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح های عمرانی آموزش و پرورش اردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیری بنام خالوئی مبلغ 20 میلیارد ریال برای احداث دو مدرسه در مجموعه مسکن مهر اردستان شامل 9 کلاس در دو دوره تحصیلی در نظر گرفته که هزینه خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در خصوص تجهیز، جایگزینی مدارس فرسوده با مدارس جدید، آسفالت و استاندارد سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدارس شهرستان اردستان بودجه ای درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: مبلغ 50میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و نوسازی مدارس اردستان در نظر گرفته ایم.
 
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان تاکید کرد: برای تکمیل عملیات احداث مدرسه زینب بیگم اردستان با 900متر زیربنا شامل 9 کلاس و پیشرفت فیزیکی 80 درصد سه میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که پیش بینی می شود این طرح تا پایان آبان ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.
 
سجاد خاطرنشان کرد: پژوهش سرای دانش آموزی زواره در بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید که در این طرح آورده خیر هشت میلیارد ریال است که سهمی را هم دولت پرداخت خواهد کرد و تجهیز آن هم از اعتبارات دولتی انجام خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: همچنین دو واحد آموزشی 9 کلاسه در روستای تلک آباد زواره که سال‌ها قبل شروع شده به بهره برداری خواهد رسید که برای ساخت این دو واحد آموزشی اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل منابع دولتی هزینه شده که با بهره برداری از آنها نگرانی اهالی روستای مذکوربرطرف خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار