سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: گویا داوران بازی روز گذشته ما با گیتی پسند این مسابقه را دست کم گرفته بودند.
کد خبر: ۶۵۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 14 September 2018

به گزارش تابناک : حمید کمالی درباره باخت سنگین تیم فوتسال ارژن مقابل گیتی پسند گفت: بازی خوبی بود ولی چند عامل باعث باخت ما شد. مورد اول این بود که داوران خوب سوت نزدند و بازی را به خوبی مدیریت نکردند. کاش داوران مسابقه تمرکز بیشتری داشتند. در صحنه ای که حتی گل دوم گیتی پسند به ثمر رسید من اعتراضی نداشتم و چیزی نگفتم اما در یک صحنه روی بازیکن ما خطا شد. ناظر داوری هم گفت که بازیکن گیتی پسند باید اخراج می شد و ما هم پنالتی نقطه دوم را می زدیم که اینطور نشد.

سرمربی تیم ارژن درباره اعتراضاتش به داور و اخراج شدنش اظهار کرد: من قبل از آن به داور گفته بودم یک مقدار دقت داشته باشد و بی احترامی نکردم. همه می دانند که اهل بی احترامی نیستم. داور هم مرا اخراج کرد و گفت چون یک قدم وارد زمین شده ای، اخراج هستی. وقتی هم اخراج شدم پذیرفتم که بیرون بروم ولی متاسفانه معلوم نیست قانون درباره مربی اخراجی چیست.

کمالی افزود: وقتی اخراج شدم ناظر می گفت باید به داخل رختکن بروم و نمی توانم روی سکوها بنشینم در حالی که هفته گذشته آقای خبیری سرمربی تیم حریف ما اخراج شد و روی سکوها هم نشست. مربی که نمی تواند به رختکن برود. باید یک جا را روی سکوها تعیین کنند تا مربی اخراجی آنجا بنشیند.

سرمربی تیم فوتسال ارژن خاطرنشان کرد: علاوه بر عامل اول باید بگویم گیتی پسند هم تیم کمی نیست و اغلب بازیکنانش ملی پوش هستند. گیتی پسند در هر پست دو سه بازیکن آماده دارد و از لحاظ مهره و بازیکن با ما قابل مقایسه نیست. مورد سوم باختمان هم به بی تجربگی بازیکنانمان بر می گشت. ما موقعیت های خوبی به دست آوردیم اما با بی دقتی و بی تجربگی از دست دادیم. علاوه بر این موارد، دروازه بان اصلی تیم شب قبل از بازی مصدوم شد و دروازه بان دوم ما هم برای اولین بار آنهم مقابل گیتی پسند بازی می کرد.

کمالی درباره بیرون کشیدن تیمش از زمین و تنش های ایجاد شده، تصریح کرد: این مسئله را زیاد شلوغش کردند. چیز خاصی نبود. از این اتفاقات زیاد در لیگ ما افتاده است. داوران دیروز باید با تمرکز بیشتری می آمدند. انگار بدنشان هم گرم نبود و یا بازی را دست کم گرفته بودند. وقتی داور به من گفت بیرون بروم ناراحت شدم. چند دقیقه ای با داور صحبت کردم و برای همین سه چهار دقیقه زمان بازی گرفته شد. به هیچ عنوان تیم را بیرون نکشیدم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار