مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان گفت: راه اندازی سیستم مدیریت یکپارچه اتوبوسرانی و اضافه شدن به خطوط پوشش اتوبوس ها از جمله اقدامات این سازمان است.
کد خبر: ۶۵۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 16 September 2018
به گزارش تابناک : قدرت الله افتخاری، امروز یکشنبه، در نشست خبری تحت عنوان ارائه خدمات ستاد مهر شهر اصفهان، اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی با حدود 1300 دستگاه اتوبوس در بخش حمل و نقل عمومی شامل 500 دستگاه در بخش دولتی و 600 دستگاه در بخش خصوصی و تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی در حال خدمت است.
 
وی با بیان اینکه این سازمان با بیش از 2 هزار راهور در حال فعالیت است، تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی اصفهان علی رغم روند کاهش مسافران وسایل حمل و نقل عمومی، در سال جدید موفق به ثبت افزایش یک درصدی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اتوبوس و افزایش 35 درصدی استفاده ازسامانه های مترو شده است.
 
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان از افزایش پوشش 200 کیلومتری خطوط اتوبوسرانی در سطح شهر خبر داد و گفت: علاوه بر این، برخی روستاهای اطراف اصفهان نیز که تاکنون تحت پوشش سازمان اتوبوسرانی نبوده اند به اتوبوس تجهیز شده اند.
 
وی تاکید کرد: اصلاح و توسعه خطوط در راستای افزایش بهره وری و افزایش رضایت مندی شهروندان با حفظ مسائل اقتصادی صورت گرفته است.
 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان از افزایش 136 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان خبر داد و گفت: در سال گذشته 50 دستگاه اضافه شد و اقدامات بازسازی 20 دستگاه اتوبوس نیز انجام گرفته است.
 
افتخاری خاطر نشان کرد: در راستای حفظ محیط زیست نیز بیش از 70 اتوبوس فرسوده از ناوگان اتوبوسرانی اصفهان خارج شده و نتیجه این فرآیندها افزایش یک درصد سهم مسافر به سیستم حمل نقل عمومی است.
 
وی با تاکید بر اینکه هدف، رضایتمندی بیشتر شهروندان است، افزود : در نظر داریم متوسط زمان انتظار برای اتوبوس را از 15 دقیقه به 12 دقیقه کاهش دهیم.
 
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان ادامه داد: اصلاح و نظافت داخل اتوبوس ها پیگیری و تا پایان مهر ناوگان اتوبوس های شهری به وسایل گرمایشی تجهیز می شوند.
 
افتخاری گفت: برای نخستین بار تابلوهای زمان بندی خطوط در بخش های مهم شهری نصب می شود.
 
وی هم چنین افزود: با تعامل با آموزش و پروش در تلاش هستیم در مراکزی که با تعدد مدارس مواجه هستیم ازسرویس های ویژه دانش آموزی استفاده شود. در نظر داریم علاوه بر سرویس های رایج سازمان حمل و نقل عمومی از سرویس های ویژه که تنها دانش آموزان را جابجا می‌کنند استفاده کنیم.
 
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اصفهان از رونمایی سیستم مدیریت یکپارچه اتوبوسرانی خبر داد و گفت: این سیستم برای نخستین بار در فاز نخست در مهرماه به بهره برداری می رسد.
افتخاری گفت: جلوگیری از توقف زاید اتوبوس ها و حذف روند های وقت گیر کاغدبازی و نظارت بهینه بر کنترل و ترافیک از جمله اهداف این سیستم است.
 
وی در خصوص مناسب سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای معلولین نیز گفت: تاکنون کمتر از 200 دستگاه به سیستم مخصوص معلولین مجهز شده اند که در نظر داریم یک دستگاه به صورت ویژه برای جانبازان و دستگاهی برای معلولین اختصاص دهیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار