مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان گفت : پذيرفته ايم که داوطلبانه هيات هاي مذهبي را کمک کنيم تا فرهنگ ايمني را در عالي ترين سطح رعايت کنند .
کد خبر: ۶۵۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 16 September 2018

به گزارش تابناک : محمد علی اکبری با اشاره به اینکه همکاری هیات های مذهبی و متخصصان اداره برق در سال گذشته نتایج رضایت بخشی را به همراه داشته است افزود : امسال هم با همکاری با هیات های مذهبی برای رفع هر گونه چالشي در زمينه برق خدمت گذاري به امام حسين (ع) را ادامه می دهیم تا هيات هاي مذهبي فرهنگ ايمني را در عالي ترين سطح رعايت کنند .

وی به تشکیل نشست ها با ستاد مساجد ،سازمان تبلیغات اسلامی ،سازمان اوقاف وامور خیریه و نشست با ۶۰۰ هیات مذهبی اشاره کرد و ادامه داد هر جا لازم باشد نشست هاي آموزشي را تکرار مي کنيم.

علی اکبری ادامه داد: بحث مدیریت مصرف درهیات های مذهبی موضوع مهمی است و برآوردها نشان می دهد ۱۲۰۰هیات کوچک و بزرگ در شهرستان اصفهان و ۶۰۰۰ هیات در استان اصفهان فعال هستند و مقدار بار همزمانی در ساعات پیک شب عدد قابل توجهی است و تلاش می کنیم مصرف هيات ها نيز به شرايط عادي يا نرمال برگردد.

وی از برگزاری برنامه های تبلیغی مختلف از جمله توزیع برگه های تبلیغاتی و جلسات مختلف با هیئت های مذهبی به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار