فرمانده گروه ۵۵ توپخانه ارتش اصفهان گفت: رژه نیروهای مسلح به صورت همزمان در سراسر استان، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در میدان امام(ره) و اجرای نمایش توان رزمی نیروهای مسلح و اعزام اکیپ سیار پزشکی و بیمارستان صحرایی به مناطق محروم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ 16 September 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ امیر حسن شهرکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: اگر امروز امور روزانه خودمان را در سایه امنیت و آرامش انجام می‌دهیم نتیجه ایثارگری شهدا و جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی است.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در درنیا منحصر بفرد هستند چون در تمام دنیا عملیات‌ها براساس اصول آکادمیک برنامه ریزی می‌شود و در کشور ما و در رأس امور نظامی مرجعیت و ولایت فقیه قرار دارد و فرامین از جانب ایشان صادر می‌شوند، نیروهای مسلح امروز ید واحدی هستند که در راستای منویات رهبر در حرکت‌اند و با تمام توان در مجامع حضور پیدا می‌کنند.

نماینده آجا در ستاد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس افزود: امسال مصادف شدن ماه محرم با هفته دفاع مقدس یادآور رشادت، از جان گذشتگی و ایثار و ایستادگی در مقابل ظلم بود، قیام 8 ساله ما برگرفته از قیام عاشورای حسینی بود و ارزش‌های حاکم در دوران دفاع مقدس نیز همان‌ها بود.

وی با اشاره به برگزاری نشست خبری فرماندهی ارتش استان در روز دوشنبه گفت: سخنرانی امیر در خطبه‌های نماز جمعه، رژه نیروهای مسلح در روز شنبه 31 شهریور بهص ورت همزمان در آران و بیدگل، شهرضا و اصفهان، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در میدان امام(ره) و اجرای نمایش توان رزمی نیروهای مسلح، دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای ملسح با نماینده ولی فقیه در روز یک‌شنبه از برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس است.

شهرکی ادامه داد: در روز سه شنبه مراسم محفل انس با قرآن در کلیه یگان‌های ارتش در سطح استان برگزار می‌شود، در روز پنج شنبه مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای اصفهان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اعزام اکیپ سیار پزشکی و بیمارستان صحرایی به مناطق محروم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه ما وارث خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: باید بتوان سطح نیروهای مسلح را ارتقا بخشیم تا مایه امید مردم و مسئولان کشور باشیم و رضایتمندی آن‌ها را جلب کنیم  تا دشمنان ناامید شوند و ارزش‌های شهدا بیش از پیش نمایان شود.

فرمانده گروه 55 توپخانه ارتش اصفهان بیان کرد: در ابتدای انقلاب چهره‌های شاخص کشور که سرمایه‌های بزرگ نظام بودند، ترور شدند اما جریان انقلاب مسیر خود را ادامه داد و امیدواریم بتوانیم ما هم امانت گران‌سنگ شهدا را بهترین شکل به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای ارتش با بهره گیری از نخبه‌های نظامی و خلاقیت‌های ابتکاری درون سازمانی روز به روز بنیه خود را تقویت می‌کنند و با استفاده از صنایع داخلی و ارتباط بسیار خوبی که با مراکز دانشگاهی که منجبر به آمادگی بیشتر نیروهای مسلح می‌شود، پیشرفت می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار