شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در نظر دارد تا برای حضور تماشاگران فوتبال برای دیدن بازی حساس بین تيم هاي پرسپوليس ایران - الدحيل قطر خدمات رسانی ویژه ای را انجام دهد. به همین خاطر از هواداران ورزش فوتبال دعوت کرده است تا برای حضور در استادیوم آزادی از ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.
کد خبر: ۶۵۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 17 September 2018

به گزارش تابناک : به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران؛ به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال بين تيم هاي پرسپوليس ایران - الدحيل قطر که مورخه 1397.06.26 در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران طبق روال همیشه، جهت رفاه حال تماشاگران محترم با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادي به پايانه آزادي و به ایستگاه متروی استادیوم ، منتقل می کند.

 

پیمان سنندجی یادآور شده است: تماشاگران عزیز می توانند با استفاده از خطوط سامانه هاي تندرو مستقر در پايانه آزادي به میادین: انقلاب اسلامي ، فردوسی، امام حسين (ع)، تهرانپارس ، خراسان، گمرک ، پايانه خاوران ، فلكه صادقيه ، پونك و دانشگاه علوم تحقيقات و همچنین در ادامه مسیر با بهره گیری از ایستگاه متروی میدان آزادی نیز به سایر نقاط سطح شهر، عزيمت کنند.

 

وی در عین حال از تماشاگران فوتبال درخواست کرده است تا از آنجایی که بهترین اتوبوس های موجود جهت تکریم این عزیزان در نظر گرفته شده است، همانند همیشه خدمتگزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر، یاری کنند.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار