همزمان با فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی خیلی عظیمی از افراد خود را به مشهد می رساند؛ این در حالی است که قطارها نرخ نجومی خود را در قالب چارتر به مشتریان عرضه می کنند و ار این فرصت به نفع تجاری خود سود می برند.
کد خبر: ۶۵۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 17 September 2018

به گزارش تابناک : همزمان با تحریم های حوزه حمل و نقل رغبت سفر های داخلی به سوی قطار سوق پیدا کرده است این در حالی است که این روزها و همزمان با ایام عاشورای حسینی، سایت های چارتری بلیت این خدمات را به نیم میلیون تومان برای سفر تهران به مشهد رسانده اند این در صورتی است که این رقم مساوی و یا بیشتر از قیمت بیزینس هواپیما برای همان مسیر است اما به راستی چه کسی نظارت می کند؟

 

با افزایش تردد در مسیر مشخص و در ایام خاص، پای دلالان و سودجویان به این فضا باز می شود. همان گونه که در زمان زلزله کرمانشاه شاهد قیمت 8 میلیون تومانی هواپیما بوده ایم؛ این روزها و در ایام محرم حسینی بلیت های قطار و نه هواپیما! نزدیک نیم میلیون تومان رسیده است و نظارتی بر آن صورت نمی گیرد.

 

سودجویی در حوزه حمل و نقل سابقه کوتاهی ندارد و دلالان در بازه های مختلف به روش های مختلف سعی در سود کلان داشته اند اما این سوال پیش می آید که چرا مقام های دولتی برای ارائه خدمات حمل و نقل سقف مشخصی در نظر نمی گیرند؟

 

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار