قهرمانی اصفهان در تنیس کشور، پیروزی تیم ملی والیبال بانوان و گلزنی رونالدو برای یوونتوس از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۵۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 17 September 2018

به گزارش تابناک : در روز 25 شهریور‌ماه علاوه بر این‌که اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان دارت بانوان مشخص شد، تیم ملی والیبال بانوان نیز برابر قزاقستان به برتری رسید.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ تیم فوتسال بانوان شهرداری سپیدرود که تا هفته ششم لیگ برتر در مسابقات شرکت کرده بود از هفته هفتم به اصفهان می‌رود و با اسم "نامی نو" در مسابقات شرکت خواهد کرد.

به دلیل انتقال این تیم به اصفهان به دلیل مشکلات مدیریتی، 3 بازیکن نیز نتوانستند این تیم را همراهی کنند؛ سوسن رضاپور، مینا هاشمی و هانیه محمدی مجبور شدند از ادامه همکاری با تیم یاری در اصفهان محروم شوند.

✅ فاطمه کریمی و فاطمه صفی از اصفهان برای حضور در نخستین بخش از اردوهای تیم ملی دارت جوانان فراخوانده شدند؛ این اردو از 24 تا 27 مهر در استان مازندران برگزار می‌شود.

✅ مسابقات تنیس قهرمان کشوری پسران زیر 16 و 18 سال به میزبانی هیأت تنیس استان البرز برگزار شد که در پایان تیم هیأت تنیس استان اصفهان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های هیأت تنیس استان تهران و هیأت تنیس استان البرز در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

✅ تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان در وارنا به مصاف کوبا رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک سود ایران خاتمه پیدا کرد؛ در پایان این مسابقه امیر غفور ملی‌پوش اصفهانی در تیم ایران توانست 14 امتیاز کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش برابر کوبا را به خود اختصاص داد، پس از وی هم محمدجواد معنوی‌نژاد توانست 13 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد.

✅ مسابقات رنکینگ کشوری کمان سنتی نیز با حضور 80 کماندار از 14 استان و به میزبانی شهرستان گرگان برگزار شد، این رقابت‌ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در پایان 5 عنوان برتر به اصفهانی‌ها رسید؛ کاپ فنی این مسابقات نیز به پویا ایمانیان از اصفهان رسید.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ در فینال وزن به اضافه 84 کیلوگرم از ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان برلین آلمان سجاد گنج‌‌زاده موفق شد با غلبه بر گوگیتا آرکانیا از گرجستان دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال 2014 صاحب مدال طلای این وزن شود؛ او در این دیدار با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید. 

✅ ششمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا (AVC CUP) از یکشنبه 25 شهریور به طور رسمی در تایلند و در شهر ناخون راچاتسیما آغاز شد که تیم ملی‌پوشان کشورمان در نخستین بازی خود مقابل قزاقستان به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

✅ تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن رفت که این دیدار با نتیجه 29 بر 28 به سود ایران تمام شد، ژاپن یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از مسابقات است.

✅ مهدی سولقانی ملی‌پوش اسکی روی چمن ایران در روز پایانی رقابت‌های جام جهانی اسکی روی چمن در ایتالیا در رشته سوپرجی عنوان بیست و یکم را به دست آورد و به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد؛ سولقانی همچنین عنوان پانزدهم را در رشته سوپر کمبینه به دست آورده بود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ در چارچوب هفته چهارم سری آ ایتالیا 3 دیدار به صورت همزمان برگزار شد که یوونتوس در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف ساسولو رفت و دو دیدار دیگر نیز به صورت همزمان برگزار شد.

یوونتوس در دیداری که رونالدو پایش به گلزنی در سری آ بازی و دو گل به ثمر رساند مقابل ساسولو به برتری دست یافت.

✅ زلاتان ایبراهیموویچ بازیکن تیم لس انجلس گلکسی موفق شد با حرکتی رزمی گلی دیدنی و زیبا را وارد دروازه حریف کند.

این گل که پانصدمین گل ستاره سوئدی بود به اندازه‌ای تماشایی بود که سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار