رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: علت حادثه تصادف اتوبوس تهران- کرمان در حال حاضر مشخص نیست و در حال بررسی موضوع هستیم.
کد خبر: ۶۵۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 18 September 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ حسین پور قیصری صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: حادثه تصادف اتوبوس تهران- کرمان ساعت ۲۳:۱۵ شامگاه دوشنبه یک تانکر سوخت گازوئیل با اتوبوس مسافربری برخورد داشته که متاسفانه به دنبال آن ۱۹ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: این حادثه به دنبال برخورد خودروی حامل سوختی که از اراک به سمت میبد در حال حرکت بوده، اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان بیان داشت: تا کنون دلیل این حادثه مشخص نیست اما این حادثه ۱۹ کشته و ۲۶ مجروح داشته است که این مصدومان با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

بیشتر تصادفها در شب رخ می دهد

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بیشتر این تصادفها در شب رخ می دهد، افزود: مسافران باید تا جایی که امکان دارد از مسافرت شب هنگام خودداری نمایند.

پورقیصری بیان داشت: دلیل بسیاری از تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی است که در این شرایط باید رانندگان اگر احساس خستگی کردند در حاشیه امن جاده توقف داشته باشند.

وی با بیان اینکه انحراف به چپ را دومین عامل تصادفات استان اصفهان است، اضافه کرد:باید رانندگان هر دو ساعت، ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند.

توصیه برگزاری مراسم های عزاداری در محورهای فرعی و حسینه ها

پورقیصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ادامه داد: توصیه می شود این مراسم ها در جاده های اصلی برگزار نشده و مراسم عزاداری محرم در محورهای فرعی، حسینیه‌ها و مساجد برگزار شود.

وی در ادامه به طرح هوشمند همپا نیز اشاره و ابراز داشت: از این طرح برای شناسایی نقاط حادثه خیز بهره جسته و به سه هزار و ۷۸۴ راننده خدمت رسانی کردیم.

نصب ۱۰۵ دوربین کنترل ثابت در جاده های اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان در ادامه با اشاره به نصب ۱۰۵ دوربین کنترل ثابت در جاده های اصفهان بیان داشت: همچنین ۱۱۳ دوربین دستی و ۱۱۰ دستگاه تردد شمار برای مدیریت ترافیک جاده‌های استان نصب شده است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش حوادث جاده ای در استان اصفهان اظهار داشت: حوادث و تلفات جاده‌ای در استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته یک درصد کاهش داشته است اما در شهریورماه سال جاری این آمار در قیاس با مدت مشابه سال پیش افزایش زیادی داشته است.

نصب ۱۰۵ دوربین کنترل ثابت در جاده های اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان در ادامه با اشاره به نصب ۱۰۵ دوربین کنترل ثابت در جاده های اصفهان بین داشت: همچنین ۱۱۳ دوربین دستی و ۱۱۰ دستگاه تردد شمار برای مدیریت ترافیک جاده‌های استان نصب شده است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش حوادث جاده ای در استان اصفهان گفت: حوادث و تلفات جاده‌ای در استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته یک درصد کاهش داشته است اما در شهریورماه سال جاری این آمار در قیاس با مدت مشابه سال پیش افزایش زیادی داشته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار