دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه با پیروزی تیم دانشگاه تهران مقابل نماینده کشور میزبان و قهرمانی نماینده کشورمان به پایان رسید.
کد خبر: ۶۵۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 23 September 2018

به گزارش تابناک : تیم بسکتبال دانشگاه تهران که در دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاههای آسیا و اقیانوسیه اتحادیه ( AUAP) در ژنگژو چین شرکت کرده بود، در دیدار نهایی این مسابقات با برتری مقابل دانشگاه بین المللی sias چین به عنوان قهرمانی رسید.

نماینده ایران در این دیدار با نتیجه ۶۱ بر ۵۹ برابر تیم دانشگاه بین المللی sias چین به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در دیدار رده بندی تیم دانشگاه zhengzhou موفق شد با نتیجه ۷۸ بر ۷۳ دانشگاه Henan را شکست داده و عنوان سوم رقابت ها را از آن خود کند.

در پایان دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه، اصغر کاردوست به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

تیم بسکتبال دانشگاه تهران با ترکیب امیر اسماعیلی طاهری، علیرضا هنر دوست، رضا صباغ ، حنیف محمدی، احسان صمدی، میلاد سبزی، سید محمد جواد زارع، امیر حسین آذری، محسن حقانی، محمد سیستانی، مجید رحیمیان و اصغر کاردوست در رقابت های بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه شرکت کرده بود. هدایت این تیم بر عهده مهدی معصومی بود و علی حبیب الهی هم به عنوان سرپرست کنار تیم بود.

دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه با حضور 10 تیم برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار