رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه از بازنشستگی مهرعلیزاده اطلاعی ندارم، گفت: هنوز لیستی از سوی سازمان امور اداری برای سازمان برنامه‌وبودجه اصفهان در خصوص اینکه کدام یک از مدیران اصفهان بازنشسته هستند، ارسال نشده است.
کد خبر: ۶۵۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 25 September 2018
به گزارش تابناک : نعمت‌الله اکبری در خصوص ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و مدیران بازنشسته استان اصفهان، اظهار کرد: اینکه چه کسانی مشمول این قانون می‌شوند را قانون‌گذار تعریف کرده، اما اینکه کدام یک از مدیران اصفهانی مطابق قانون بازنشسته می‌شوند، را نمی‌دانم.
 
وی با بیان اینکه سازمان امور اداری و استخدامی افراد مشمول این قانون را مشخص می‌کند، تاکید کرد: هنوز لیستی از سوی سازمان امور اداری برای سازمان برنامه‌وبودجه اصفهان در خصوص اینکه کدام یک از مدیران اصفهان بازنشسته هستند، ارسال نشده است.
 
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با اشاره به اینکه قانون، قانون است، افراد مشمول، مصداق قانون است، اظهار کرد: تاکنون چنین لیستی برای اصفهان و یا سایر استان‌ها ارسال نشده است. 
 
وی در خصوص اینکه برخی از دستگاه‌های تهران اسامی مدیران بازنشسته خود را اعلام کرده‌اند، افزود: نام این افراد تنها در فضای مجازی مشخص شده و هنوز آمار رسمی و مکتوب پیرامون اینکه کدام فرد با چه نام و نشانی مشمول قانون منع بکار گیری بازنشستگان است، اعلام نشده است.
 
اکبری همچنین در پاسخ به این سوال که "در صورت بازنشسته شدن تعدادی از مدیران اصفهانی آیا نیروهای جوان جانشین آن‌ها در استان تربیت شده است، گفت: اصفهان دارای مدیران خوب و باتجربه و دارای تخصص جوان است، بنابراین از لحاظ مدیران جوان کمبودی نداریم. 
 
وی در خصوص تاخیر در اعلام نام مدیران بازنشسته اصفهان، اظهار کرد: طی دو ماه آینده این قانون از سوی دولت اجرا می‌شود، بنابراین بعد از این مدت، اگر مدیری مشمول قانون بازنشستگی باشد و همچنان بر سر کار بماند، مشمول مداخله در اموال و امور دولتی می‌شود که مجازات سنگینی خواهد داشت.
 
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان همچنین در خصوص بازنشسته شدن استاندار اصفهان و اینکه نام مهرعلیزاده مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شده است، گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم، باید تاکید کنم که شنیده‌ها برای بنده به عنوان رییس سازمان برنامه‌وبودجه کافی نیست و نیازمند مستنداتی در این خصوص هستم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار