فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی ۵۰ انبار دپوی کالای احتکار شده به ارزش ۷۵۰ میلیارد ریال در مدت یک ماه گذشته توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 25 September 2018

به گزارش تابناک : سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: به دنبال ایجاد نوسانات قیمت اجناس و کمبود برخی از اقلام در بازار و با توجه به اینکه عده‌ای از سودجویان به منظور کسب منافع شخصی خود اقدام به احتکار کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم می‌کردند پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس در قرارگاه مذکور عملیات مرصاد 11 با هدف شناسایی انبارهای دپوی کالاهای احتکار شده و مبارزه با محتکران طراحی و به مرحله اجرا در آمد و با پیگیری‌های قضائی تعداد زیادی از کالاها به بازار تزریق شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در مدت یک ماه گذشته از 173 انبار در سطح استان بازدید به عمل آمد که در نتیجه 50 انباری که در آن کالاهای اساسی مردم دپو شده و احتکار بودن آنها توسط کارشناسان به اثبات رسیده بود شناسایی و محتکران اصلی نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

معصوم بیگی ارزش کالاهای احتکاری کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 725 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این کالاها شامل آهن، برنج، پوشک بچه، لوازم خانگی، کاغذ، لوازم ساختمانی، ابزار و یراق آلات، چای، روغن موتور، لاستیک، لوازم یدکی خودرو و مواد اولیه پتروشیمی است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف برخی از کالاهای احتکاری در منازل، دامداری‌ها و انبارهای غیررسمی گفت: به مردم توصیه می‌کنیم چنانچه با این گونه انبارها در محله خود روبه‌رو شدند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام دارند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار