مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان گفت: اتفاق مثبت و مهمی که در حال حاضر در استان اصفهان شاهد آن هستیم، توزیع بنزین یورو در تمامی شهرستان‌های استان اصفهان است که کمتر استانی این وضعیت را داراست.
کد خبر: ۶۵۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 25 September 2018

به گزارش تابناک : عدم فروش بنزین سوپر در سطح جایگاه‌های سوخت، اتفاقی است که در چند ماهه اخیر به امری متداول تبدیل شده و مراجعان به این جایگاه‌ها اغلب با تابلوی «بنزین سوپر نداریم» مواجه می‌شوند.

در خصوص علت این امر صحبت‌های زیادی از سوی مسؤولان کشور مطرح شده و اغلب این افراد بر جایگزینی تولید این بنزین با بنزین معمولی به دلیل رشد تقاضا تأکید داشته‌اند.

ادعایی که چندان هم غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد و بر اساس آمارهای موجود، مصرف بنزین در تابستان امسال باز هم رکورد شکسته و طبیعتا ظرفیت تولید بنزین در این مدت، رشد متناسبی با تقاضا نداشته است.

بهمن علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص دلیل کاهش عرضه بنزین سوپر در سطح استان اصفهان اظهار کرد: بنزین سوپر تقاضای چندانی در جایگاه‌ها نداشته و از طرفی به دلیل کمبود تقاضا، هزینه‌های حمل و نگهداری آن برای جایگاه‌ها از صرفه کافی برخوردار نیست.

وی در ادامه افزود: با این حال جایگاه شرکت نفت در شهر اصفهان همچنان این بنزین را توزیع می‌کند و مصرف‌کنندگان این نوع بنزین می‌توانند به این جایگاه مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: اتفاق مثبت و مهمی که در حال حاضر در استان اصفهان شاهد آن هستیم، توزیع بنزین یورو در تمامی شهرستان‌های استان اصفهان است که کمتر استانی این وضعیت را داراست.

علی‌پور تصریح کرد: بنزین یورو 4 مزایای زیست محیطی فراوانی داشته و شرکت‌های پخش نیز صرفاً ملزم به توزیع آن در کلان‌شهرها بوده‌اند اما با تلاشی که صورت گرفته هم اکنون تمامی شهرستان‌های استان اصفهان قابلیت فروش آن را دارند.

وی متذکر شد: بنزین یورو 4 توزیع شده در استان تماماً از پالایشگاه اصفهان تأمین می‌شود و در خصوص بنزین سوپر نیز صحبت‌هایی مبنی بر تولید مجدد آن در کشور مطرح شده که در حوزه فعالیت‌های شرکت پخش نیست و باید از تولیدکنندگان در خصوص آن سؤال کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان تأکید کرد: در حال حاضر 270 جایگاه توزیع بنزین و 160 جایگاه گاز طبیعی در استان وجود دارد و استان اصفهان در توزیع سوخت خودرو جزو بهترین استان‌ها است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار