یروز قربانی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که شرایط خوب پرسپولیس تضمینی برای برتری این تیم در دیدار روز پنجشنبه مقابل آبی‌پوشان نیست.
کد خبر: ۶۵۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 25 September 2018

به گزارش تابناک : پیروز قربانی در واکنش به اینکه برخی معتقدند استقلال بعد از حذف شدن مقابل السد و تساوی برابر نساجی، شرایط خوبی ندارد، گفت: استقلال از یک تورنمنت مهم مثل لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و طبیعی است که وقتی یک تیم از چنین تورنمنتی کنار می‌رود، نیاز به زمان دارد تا به شرایط خوبی برسد. البته دربی شرایط خاص خودش را دارد و استقلال با شرایط متفاوتی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت. بازیکنان هم تلاش می‌کنند تا روحیه و انگیزه بالایی برای برد داشته باشند.

 مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: پرسپولیس در آسیا به مرحله نیمه نهایی رسید و سپیدرود را هم شکست داد. آنها در مجموع شرایط خوبی دارند و قطعاً استقلال کار آسانی در پیش نخواهد داشت. البته شرایط خوب پرسپولیس، تضمینی برای برد آنها نیست، چون در فوتبال هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. استقلال می‌تواند با موفقیت در دربی یک شروع دوباره داشته باشد و به روزهای خوبش برسد.

وی با اشاره به برخی از انتقادها در مورد اینکه استقلال خریدهای خوبی در فصل جدید انجام نداده است، تصریح کرد: بازیکنان جدید با نظر شفر به استقلال آمدند و این مربی هم بی‌تجربه نیست. نباید فراموش کرد که استقلال چند بازیکن تأثیرگذارش را در خطوط دفاع، هافبک و حمله از دست داد و خیلی سخت بود که جای نفراتی مثل حسینی، جپاروف، ابراهیمی و تیام پر شود. شما می‌بینید که رفتن امید ابراهیمی همچنان روی عملکرد استقلال تأثیرگذار است و آنها هنوز نتوانسته‌اند جای خالی این بازیکن را پر کنند.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: باید به استقلال زمان بدهیم و امیدوارم این تیم در بازی با پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار