سارقان غیر بومی که اقدام به سرقت منازل می کردند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر به سرقت 40 میلیارد ریال پول، طلا و نقره جات اعتراف کردند.
کد خبر: ۶۵۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 26 September 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ "سعید سلیمیان"رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از ساکنان منطقه جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازل آنان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد که این سرقت ها در روزهای پایانی هفته که ساکنان این منطقه برای گشت و گذار و تفریح منازل خود را ترک می کردند رخ داده و سارقان با شگردی خاص وارد منازل شده و گاوصندوق های داخل منازل را در محل تخریب و پول، طلا و نقره جات داخل آنها را به سرقت می بردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: سرانجام کارآگاهان با بکارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی توانستند هویت سارقان که 2 نفر غیر بومی بوده و آخر هفته ها با هدف سرقت به اصفهان سفر می کردند را شناسایی و در یک عملیات ویژه دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمیان خاطر نشان کرد: متهمان پس ازمواجهه با مدارک و مستندات پلیس، ضمن اعتراف به بزه انتسابی خود به سرقت 40 میلیارد ریال پول، طلا و نقره جات از منازل مردم  اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با اعتراف متهمان مالخر این پرونده نیز شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به منظور اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند بیان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم هنگام ترک منازل خود همه راه های نفوذ را کنترل کرده و منازل خود را به یکی از همسایگان مطمئن محل بسپارند، همچنین توصیه می کنیم منازل خود را به تجهیزات ایمنی نظیر دوربین مداربسته و در های ضد سرقت و آژیرهای خطرو لامپ های تایمردار مجهز کرده و از نگهداری پول و طلاجات زیاد در منازل خود خودداری کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار