گفتنی است، این زوج برای مدتی طولانی در آلمان زندگی می کردند و برای گذراندن تعطیلات به ترکیه سفر کردند؛ اما گوشی بازی و پرسه زدن بلال 85 ساله در شبکه های اجتماعی، منجر به جنایتی رسوا کننده در این سن و سال شد و زندگی که بیش از نیم قرن به طول کشیده بود را این گونه پایان بخشید.‌
کد خبر: ۶۶۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 28 September 2018

جنایت زوج سالخورده ترکیه ای به خاطر فضای مجازی

 پیرمرد 85 ساله ترکیه ای، همسر 76 ساله خود را در شهر استانبول به قتل رساند. بنا به گزارش خبرگزاری های ترکیه ای «حسادت» مقتول به شوهر هشتاد و پنج ساله اش دلیل این جنایت بوده است.

روز چهارشنبه هفته گذشته، روزنامه های ترکیه از جنایت در خانه این زوج که 50 سال با هم زندگی مشترک داشتند، خبر دادند.

متهم (بِلال.ا) همسرش (اَسما) را پس از درگیری خشن که بین آن دو رخ داد، به قتل رساند. پیرزن می گفته که همسرش «بلال» در فضای مجازی با زن دیگری در ارتباط است.

بلال پس از کشتن همسرش اقدام به خودکشی ناموفق می کند و به بیمارستان انتقال داده می شود. در چند ماه اخیر، دعوا بین او و همسرش به خاطر استفاده بلال از فضای مجازی شدت گرفته بود. پیرزن همسرش را به داشتن ارتباط با زنان دیگر در فضای مجازی متهم می کرد.

در این درگیری اسما، از شوهرش می خواهد تا از خانه بیرون برود تا دیگر قیافه او را نبیند. بلال هم به جای بیرون رفتن از خانه، به سمت آشپزخانه می رود و چاقو را از جاظرفی برمی دارد و ضربه کشنده ای به قلب اسما وارد می کند.

گفتنی است، این زوج برای مدتی طولانی در آلمان زندگی می کردند و برای گذراندن تعطیلات به ترکیه سفر کردند؛ اما گوشی بازی و پرسه زدن بلال 85 ساله در شبکه های اجتماعی، منجر به جنایتی رسوا کننده در این سن و سال شد و زندگی که بیش از نیم قرن به طول کشیده بود را این گونه پایان بخشید.‌/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار