کد خبر: ۶۶۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 29 September 2018
برای دیدن در اندازه واقعی روی تصاویر کلیک کنید
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
شهدای دولت اباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
خدمت برادر عزیزآقای حق گو.
اولا قانون میگه تا پروزه ای کامل به اتمام نرسد نامگذاری ان معنی ندارد.
2- شورای سوم وچهارم تنها پیشنهاد داده اند که بیمارستان از بزرگمهر به جلیل تغییر کند که درهمان روزهای اول اهالی دولت آباد خواستار تغییر به نام شهدای دولت اباد شدند اما متاسفانه با حضور آقای ه -ام ودیگران که قدرت دردست داشتن بدون احترام وقائل شدن حقی اقدام به این کارکردند وبدون هماهنگی مجددا اقدام به نصب تابلو نمودند.
3-کسانی که این تابلوها را نصب کردند با هدف خاصی این کاررانجام دادند.
4-خیابان وردی بیماستان امام سجاد ودانشگاه علوم پزشکی به نام شهید دکتر جلیل است و چه لزومی دارد چند جا به نام یک شهید هرچند همه شهدا عزیز ما و دوست داشتنی هستند انجام شود .
4-از شهدای دولت آباد که همه نوجوان و دانشجو بودند آقای شهید عین الله دهرابپور دانشجوی پزشکی بوده است .
5-زمین از همان روزهای اول به صورت اهدائی ونصف بها اهداشد برای بیمارستان که اگر اهالی دولت آباد نبود زمین را میخواستن به کارمندان تامین اجتماعی تحویل دهند که اهالی دولت آباد با مراجعه به استاندار وقت جناب اقای حاج حسینی اعتراض نمودند و همین بیمارستان درکنار بیمارستان امام سجاد (ع)ساخته شود که باهمت اهالی دولت اباد و پیگیری استاندار وقت اقای حسینی به محل کنونی ساخته شد .
6-قیمت این زمین در صورتی که بیمارستان هم اینجا ساخته نمی شود حداقل هر متر یک میلیون تومان بود و شما بگین زمین هرمتر 90تومان یعنی نود تا یک تومانی فروخته شد حالا این دستمزد مردم است .
قضاوت با مردم شریف وشهید پرور استان
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
دو نوع زمین خوار داریم 1- یکی شخص یا اشخاصی هستند که به موقع و به اندازه رشوه خود را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ... نمی دهد یا نمی دهند 2- یکی شخص یا اشخاصی که به موقع و به اندازه رشوه خود را به اداره شهرسازی و روستا سازی شهرستان ... نمی دهد یا نمی دهند این واقعیت دارد لطفا تهمت و افترا را بهانه نکنید و این نظر را منشر کنید.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب اسلامی) بود که خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند که خیلی مختصر (اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی احتمالا تمام توان ایشان بوده است) اینجانب را با امام خمینی و کاری که می خواهند در کشور انجام دهند (انقلاب اسلامی) آشنا کردند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که کارم را با از بین بردن مقداری از اقلام تبلیغاتی ضد انقلاب ها که در بعضی از موارد با درگیری فیزیکی با افراد ضد انقلاب همراه بود شروع کردم چون که به صورت خود سر بوده است درجایی ثبت نشده است واز زمان تاسیس سپاه پاسداران در شهر خنج تا کمی قبل ازهم اکنون که در کلان شهر شیراز و شهر صدرا ساکن بوده ام همیشه بسیجی فعال بوده ام در دوران دفاع مقدس دو سال رزمنده داوطلب بسیجی در خط مقدم و یکسال نیز در لشکر ۲۸ روح الله کمیته انقلاب اسلامی درخط مقدم حضوری فعال داشته ام که تا مرز اسارت و شهادت پیش رفتم اما متاسفانه جانبازی در دفاع مقدس نصیبم شد اینجانب با این سابقه فعالیتی که برای سرافرازی کشورایران داشته ام حال می نویسم که ۹۹ درصد از کارهایی که در کشورایران می گویند برای ایثارگران کل کشورایران انجام داده اند یا می دهند تبلیغات دروغین نظام جمهوری اسلامی ایران است خیلی دوست دارم تا مکانی پیدا شود تا جزئیات این دروغ های بزرگ را برای مردم ایران بنویسم.
1- اشتغالم را در ... را مدیون شخصی به نام آقای عزیز منصوری هستم نه جانباز بودنم
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
در زمان دفاع مقدس اگر کارمندان دولت به خط مقدم جبهه جنگ می رفتند برایشان در محل کارشان مشکلی درست نمی شد. اگر در زمان صلح کارمندان دولت بخواهند برای محرومیت زدایی به روستای بارگدان دهستان ... بخش ... شهرستان ... استان سیستان و بلوچستان بروند برای کارشان در محل کارشان چه اتفاقی می افتد؟
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
۱- مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از95% از آبی است که دربارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه دربخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نام تنگه بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را با احداث بندی (سدی) خاکی بگیرم اینجانب از اینکه مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود سهم خلیجی می شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاچه فصلی در شهر خنج شهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توان به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
۲- آرزوی اینجانب از تاریخ 22/12/1370تا تاریخ 30/07/1376 که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس بوده ام یا از تاریخ 01/08/1376تا تاریخ 12/12/1388که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز بوده ام یا از تاریخ 13/12/1388 تا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و قاضلاب شهری کلان شهر شیراز هستم یا درآینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور(شهرهای واقع در اطراف دریاچه فصلی کفه خنج) بوده است آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج بوده است چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه فصلی کفه خنج به دست می آید می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری دراطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاچه فصلی کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
اینجانب از علاقه مندان احداث کانال سراسری برای کشتی رانی از دریای عمان یا خلیج فارس در جنوب کشور ایران تا دریاچه بزرگ خزر در شمال کشور ایران هستم. این پروژه خیلی بزرگی برای کشوربزرگ ایران است که بعد از حدود چهل سال مسئولین جمهوری اسلامی ایران به بزرگی این پروژه رشد نکرده اند و تا زمانی که مسئولین کشور ایران به جای شروع این کار بزرگ به فکرغارت کشور ایران باشند این طرح انجام نخواهد پذیرفت.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که هر دو در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشند؟
چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (لارستان + گراش + لامرد + مهر + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا …
چرا …
چرا …
چرا …
این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس ( قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) می باشند اشتباه بزرگی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج مرکز شهرستان خنج تا شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از مسیر راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند خنج) را که محاسبه کنید از حدود 39 کیلومتر تا 49 کیلومتر می شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتری شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج ) قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهرخنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل استقرار ادارات کل برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار می گرفت.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
اینجانب از عشایر بنکوی عرب تیره ایگدر طایفه عمله ایل قشقایی هستم که از طرف پدر بزرگ خان محلی (درزمان احمد شاه قاجار) و پدر خان محلی (رضا شاه پهلوی) و خود خان محلی (محمد رضا شاه پهلوی) به جد اینجانب و پدر بزرگ اینجانب و پدراینجانب ظلم نموده اند که درنهایت ظلم به شخص اینجانب می باشد
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
تمام مشکلات دردروازه قرآن کلان شهر شیراز را زمین خواران (دولتی و خصوصی) برای فروش زمین بیشتر در بالادست و پائین دست بنای تاریخی دروازه قرآن کلان شهر شیراز برای بدست آوردن پول حتی با فروش مکان عبور آب باران به طرف رودخانه خشک در مرکز کلان شهر شیراز برای مردم ایران به وجود آورده اند اگربرای عبور آب باران از قبل از دروازه قرآن تا رودخانه خشک تونل مناسبی را حفر کرده بودند حال هم وطنانمان را در این مکان سیل نمی برد تمام زمین خواران بایستی محاکمه شوند اما در مسئولین کشوربرای مجازات زمین خواران (دولتی و خصوصی) اراده ای وجود ندارد.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
استانی شدن انتخابات برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی اشتباه محض است چون با این طرح فقط مراکز استانها درمجلس شورای اسلامی نماینده خواهند داشت و بقیه شهرستان ها غیر مرکز استان مانند شهرستان خنج در کشور نماینده نخواهند داشت البته تاکنون نیز فقط مردم شهرستان لار نماینده داشته است و مردم شهرستان های خنج و گراش فاقد نماینده بوده اند کار صحیح این است که بدون توجه به جمعیت و مذهب اکثریت مردم ساکن در هر شهرستان به مردم هر شهرستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی اختصاص بدهند.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی فقیر بودند بعد شدند حاجی غنی و خیلی ها هم وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی ناتوان بودند شدند حاجی توانا خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی ضعیف بودند بعد شدند حاجی نیرومند نام این شهر جدید را به جای این شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس با هرمعنی که داشته باشد بایستی می گذاشتند شهر جدید صدرای شهرستان شیراز استان فارس کارکنان ... شهر جدید صدرا و بنگاه داران مربوطه جمع این افراد برای صد نسل بعد از خودشان ثروتی عظیم مانند تعداد زیادی باغ شهری و ... فراهم کردند خوش به حال فرزندانشان و نوه ها و نتیجه ها و نویره هایشان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار