مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:با شرایط کنونی ارز که تقریباً نرخ دلار چهار، پنج برابر شده است، امکان اعزام تیم هندبال سپاهان به آسیا وجود ندارد.
کد خبر: ۶۶۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 30 September 2018

به گزارش تابناک : مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اعزام نشدن تیم هندبال سپاهان به جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: به خاطر مسائل ارزی و افزایش نرخ دلار، اعزام تیم به این رقابت‌ها سخت است. باشگاه سپاهان بودجه‌ای برای اعزام تیم به جام باشگاه‌های آسیا اختصاص داده بود که در آن زمان با آن مبلغ در نظر گرفته شده توان تأمین هزینه‌های تیم را داشتیم اما با شرایط کنونی ارز که تقریباً نرخ دلار چهار، پنج برابر شده است، امکان اعزام تیم به آسیا وجود ندارد.

وی ادامه داد: ما به فدراسیون هندبال انصراف خود را از حضور در جام باشگاه‌های آسیا اعلام کردیم و فدراسیون هم از دلیل این اقدام و مشکلات تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها آگاه است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا همان‌طور که لارستان نماینده بانوان خود را به این تورنمت اعزام می‌کند، این امکان برای باشگاه وجود ندارد که بودجه تیم هندبال آقایان را برای حضور در جام آسیا افزایش دهد؟ گفت: ممکن است لارستان فقط یک تیم هندبال بانوان داشته باشد اما ۷۰ تیم تحت پوشش باشگاه سپاهان است و تعهدات ارزی زیادی داریم. از طرفی قرار بوده دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی دریافت کنیم ولی تا الان این اتفاق نیفتاده است.

تابش خاطرنشان کرد: اگر در باشگاه تنها یک تیم یا یک رشته ورزشی تحت پوشش داشتیم هزار کار می‌توانستیم انجام دهیم، جدای از رشته‌های غیرفوتبالی فقط در رشته فوتبال ۱۷ تیم داریم که همگی در رقابت‌های کشوری فعالیت دارند، سخت است با شرایط کنونی قیمت ارز بخواهیم تیم هندبال را به اردن اعزام کنیم و اصلاً در توانمان نیست.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای افزایش بودجه باشگاه صحبتی با سبحانی، مدیرعامل کارخانه فولاد انجام داده‌اید یا خیر، تصریح کرد: قطعاً باید صحبت کنیم اما منتظر هستیم تا وضع اقتصادی و قیمت ارز بهتر شود ولی در حال حاضر زمان صحبت با مدیرعامل کارخانه در این خصوص نیست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار