از يازدهم مهر ماه انجام مي‌شود
بانوان هندباليست استان قم از يازدهم مهر ماه در تركيب تيم اعزامي كشورمان با حريفان حاضر در جام باشگاه‌هاي آسيا به رقابت مي‌پردازند.
کد خبر: ۶۶۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 02 October 2018

به گزارش تابناک قم، پیشرفت‌های بانوان هندبالیست استان قم که در دهه 90 این رشته ورزشی را به موفق‌ترین رشته تیمی در بین سایر ورزش‌های بانوان قم معرفی کرده، با حضور دو هندبالیست قم در مسابقات 2018 جام باشگاه‌های آسیا ادامه یافت.

این در حالی است که در دو سال اخیر به دلیل مشکلات مالی، نماینده هندبال قم مجبور به کناره‌گیری و انصراف از مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور شده و بازیکنان شاخص این تیم مجبور به عضویت در دیگر تیم‌های لیگ برتری شدند تا از سطح حرفه‌ای این رشته عقب نمانند.

موفق‌ترین تیم هندبال بانوان قم در مسابقات باشگاهی ایران، هدف‌پویان جوان است که آخرین بار در سال 1395 در لیگ برتر حضور داشت و با درخشش بازیکنان بومی خود عملکرد موفقی در لیگ برتر داشت اما مشکلات مالی مانع حضور این تیم در دو فصل اخیر لیگ برتر شده است.

با این حال بازیکنان تیم هدف‌پویان جوان قم در ترکیب تیم‌های دیگر لیگ برتر نظیر نفت و گاز گچساران، ذوب‌آهن اصفهان، سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان به روند پیشرفت خود ادامه می‌دهند، چنانکه دو بازیکن این تیم اکنون در ترکیب نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارند.

رقابت‌های 2018 هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا به میزبانی شهر آلماتی کشور قزاقستان به انجام می‌رسد و تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در دومین تجربه آسیایی خود از یازدهم مهر ماه به مصاف حریفان حاضر در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا می‌رود.

نخستین حریف تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در این دوره از بازی‌های آسیایی، تیم کایسار قزاقستان است، در حالی که دو بانوی هندبالیست قم یعنی نوریه عباسی و فاطمه خلیلی‌ نماینده‌های قم در سومین دوره بازی‌های جام باشگاه‌های هندبال بانوان آسیا هستند و این بازی‌ها با حضور 6 تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و نماینده ایران با کایسار قزاقستان، تی‌اسپورت هند، آلماتی قزاقستان، AGMKازبکستان و آستانا قزاقستان رقابت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار