نخستین کنگره بین‌المللی جراحی پلاستیک و بازسازی صورت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، انجمن گوش و حل و بینی و جراحان فک و صورت و سر و گردن اصفهان، یازدهم تا سیزدهم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 02 October 2018
به گزارش تابناک : دبیر اجرایی نخستین کنگره بین‌المللی جراحی پلاستیک و بازسازی صورت با اعلام این خبر، اظهار کرد: این همایش با حضور اساتید، پژوهشگران و متخصصان گوش و حلق و بینی و زیبایی کشور و جهان برگزار می‌شود.
 
علیرضا مومنی ادامه داد: اساتید برتر کشور و جهان در حوزه گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک کشور به ارائه مباحث روز جراحی زیبایی خواهند پرداخت و آخرین دستاوردهای علمی در رشته جراحی پلاستیک و ترمیمی را موردبحث و بررسی قرار می‌دهند.
 
این متخصص گوش و حلق و بینی با بیان اینکه گروه هدف این همایش در وهله نخست، متخصصان گوش و حلق و بینی هستند، خاطرنشان کرد: جراحان فک و صورت، متخصصان پوست، چشم و ترمیم طی سه روز به ارائه آخرین مقالات علمی در این حوزه می‌پردازند.
 
وی موضوعات مورد بررسی در این همایش را معرفی آخرین تکنیک‌های بازسازی و زیبایی صورت، جراحی بینی، پلک، گونه و چانه اعلام کرد و گفت: علاوه بر این در خصوص آخرین روش‌های درمانی زیبایی و بازسازی صورت بیمارانی که در اثر تصادف، بیماری‌های مادرزادی و یا تومور و توده قسمتی از صورت خود را از دست داده‌اند، نیز بررسی و ارائه می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، کنگره بین‌المللی جراحی پلاستیک و بازسازی صورت پس از برگزاری دو دوره موفق کشوری، برای نخستین بار به صورت بین‌المللی، طی سه روز از یازدهم تا سیزدهم مهرماه در بیمارستان میلاد اصفهان برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار