تیم فوتسال سوهان محمد سیما در هفته دوازدهم لیگ برتر در دیدار با مقاومت البرز به تساوی رضایت داد.
کد خبر: ۶۶۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷ 05 October 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقه فوتسال دو تیم سوهان محمد سیما قم در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با مقاومت البرز عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد.

رویارویی این دو تیم از ساعت 18 در حضور علاقه‌مندان رشته فوتسال در شرایطی برگزار شد که نماینده قم بعد از شکست سنگین هفته گذشته مقابل حفاری اهواز نیاز مبرمی به برد در این دیدار داشت تا بتواند از بار روانی حاکم بر تیم بکاهد.

تیم مقاومت البرز در همان دقایق اولیه بازی توانست با گل ابوالقاسمی از نماینده فوتسال قم پیشی بگیرد و پس‌ازاین گل تیم محمد سیما با حملاتی یکپارچه به دنبال گل تساوی بود تا نهایتاً در دقیقه 15 توسط ناصر اطمینان توانست به گل تساوی برسد.

نماینده البرز در ادامه با هجوم روی دروازه تیم محمد سیما توانست یک گل دیگر به ثمر برساند تا نیمه نخست را با برتری دو بر یک به رختکن برود.

در نیمه دوم این بازی بازهم این ناصر اطمینان بود که با گلزنی توانست تساوی را به اردوی نماینده قم برگرداند و در نهایت این بازی با همان نتیجه دو بر دو به تساوی رسید تا دو تیم امتیاز این بازی را تقسیم کنند.

تیم سوهان محمد سیما با این بازی با 5 برد، 4 تساوی و 3 باخت و با 19 امتیاز در همان رده ششم باقی ماند و نماینده البرز نیز با 16 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باید روز 19 مهرماه از ساعت 18 به شهر قدس تهران برای دیدار با تیم پارسیان شهر قدس برود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار